tijdschriften : Showbizzkanaal

02/05/2017

Telegraaf en Privé betalen € 10.000 aan Rachel en Roxeanne Hazes

Roxeanne Hazes, Rachel hazes, TMG Landelijke Media B.V. is de uitgever van De Telegraaf (waaronder Privé TV) en weekblad Privé.

Cliënten, Rachel en Roxeanne Hazes, hebben moeten ervaren dat in De Telegraaf van 12 en 15 april 2017 en in de uitgave van Privé nummer 15 en 16 van 2017 zonder voorbehoud op een aantal plaatsen meegedeeld is dat Rachel Hazes op 7 april 2017 een zelfmoordpoging gedaan zou hebben door een overdosis medicijnen te slikken, zij door haar dochter Roxeanne in die toestand gevonden zou zijn en Rachel Hazes als gevolg daarvan in een ziekenhuis opgenomen was, waar haar maag leeggepompt zou zijn.

Verder wordt gesuggereerd dat Rachel Hazes tot deze wanhoopsdaad gekomen was om weer in contact te komen met haar zoon.

Soortgelijke mededelingen zijn op 12 april 2017 tijdens een interview voor Privé TV gedaan door de scribent van al deze verhalen, de heer E. Santegoeds.

In het Telegraaf-artikel van 15 april 2017 worden verder op een aantal plaatsen onjuiste feiten en suggesties betreffende de familie Hazes gemeld, die één gemeenschappelijke noemer hebben en dat is dat Rachel Hazes – samengevat – een nietsontziende geldbeluste ondernemer zou zijn.

TMG wekt hierbij de indruk dat zij welbewust Rachel Hazes en Roxeanne Hazes in een kwaad daglicht willen stellen. Dit is temeer grievend en beschamend voor hen, zeker gezien in deze moeilijke omstandigheden, waarin Rachel Hazes eind maart 2017 besloten had vrijwillig in een ziekenhuis in therapie te gaan.

De artikelen zijn een opeenstapeling van leugens en fabuleringen.

In de Leidraad van de Raad voor de Journalistiek wordt onder andere het navolgende opgemerkt:

“Goede journalistiek is waarheidsgetrouw en nauwgezet, onpartijdig en fair, controleerbaar en integer. (…) Daarbij volgt de Leidraad de herkenbare journalistieke weg: van idee, via research en registratie, tot publicatie, transparantie en reactie.”

Terzake van de uitgangspunten wordt opgemerkt:

“Journalisten berichten waarheidsgetrouw, controleerbaar en zo volledig mogelijk. Ze vermijden eenzijdige en tendentieuze berichtgeving.”

Over de werkwijze wordt opgemerkt:

“(…) Journalisten maken geen misbruik van hun positie en lokken geen incidenten uit met de bedoeling nieuws te creëren.”

Inzake wederhoor wordt opgemerkt:

“Journalisten passen wederhoor toe bij personen die door een publicatie worden gediskwalificeerd, ook wanneer die personen hierin slechts zijdelings een rol spelen. Wie beschuldigd wordt, krijgt voldoende gelegenheid om, bij voorkeur in dezelfde publicatie, te reageren op de aantijgingen. Wederhoor ontslaat journalisten overigens niet van hun opdracht zo waarheidsgetrouw mogelijk te berichten.”

Noch het management, noch Roxeanne Hazes zijn vóór publicatie om een reactie gevraagd. Dit betekent dat zowel het journalistieke uitgangspunt, de journalistieke werkwijze, als de verplichting van hoor- en wederhoor ernstig geschonden is.

TMG is per omgaande gesommeerd om in de eerstvolgende uitgaven van bovengenoemde bladen te rectificeren met (soortgelijk) de navolgende tekst:

“RECTIFICATIE ROXEANNE EN RACHEL HAZES

In De Telegraaf van 12 en 15 april 2017 hebben wij artikelen gepubliceerd, waarin wij onder andere hebben gemeld dat Rachel Hazes op 7 april 2017 een zelfmoordpoging had gedaan door het slikken van een overdosis medicijnen. Verder hebben wij gemeld dat zij gelukkig op tijd werd gevonden door dochter Roxeanne en overgebracht is naar een ziekenhuis. Ook zou Rachel Hazes tot deze wanhoopsdaad gekomen zijn om daardoor weer contact te krijgen met haar zoon. Wij zijn door de advocaat van Roxeanne en Rachel Hazes gesommeerd tot rectificatie. De mededeling dat Rachel Hazes een zelfmoordpoging gedaan zou hebben, is onjuist. Er is geen enkele aanwijzing dat hier sprake van is geweest, noch dat Rachel Hazes een overdosis medicijnen had geslikt. Ten onrechte hebben wij de suggestie gewekt dat Rachel Hazes op deze wijze contact zocht met haar zoon.

De hoofdredactie” 

Inmiddels heeft rectificatie in De Telegraaf en de Privé plaatsgevonden.

Voorts is € 10.000,= schadevergoeding gevorderd wegens geleden immateriële schade.

Betreffende de immateriële schade is toegelicht dat de mededelingen onwaar zijn, kwetsend en niet anders gekwalificeerd kunnen worden dan als harde, pijnlijke leugens over de situatie, waardoor het helingsproces nog eens extra belast wordt. Extra schade wordt veroorzaakt door het feit dat als gevolg van de onjuiste berichtgeving Roxeanne Hazes op dit moment geconfronteerd wordt met allerlei goedbedoelde “hart onder de riem” berichten, hetgeen weer extra inspanning en verwarring met zich meebrengt.

De schadevergoeding is betaald. Rachel en Roxeanne Hazes hebben dit bedrag inmiddels gestort op de bankrekening van Stichting Overleven met Alvleesklierkanker onder het motto “Support Casper”.

De familie hoopt dat Rachel Hazes nu in alle rust verder kan met het werken aan haar herstel.

In de Volkskrant onder de rubriek “Geachte redactie” d.d. 23 april 2017 schrijft Wouter de Winther, chef Parlementaire redactie van De Telegraaf inzake het opschorten van de formatie, omdat Jesse Klaver niet kan: “De veronderstelling dat wij een verdrietige familie-omstandigheid zouden aangrijpen om iemand te kakken te zetten, is ronduit kwaadaardig.”

Het had niet beter geformuleerd kunnen worden.

Utrecht, 2 mei 2017

18:36 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Tijdschriften/Kranten | Tags: roxeanne hazes, rachel hazes |  Facebook | |  Print |

04/09/2016

Gasthoofdredacteur Jan Smit en Kim-Lian van der Meij onthullen cover 100%NL Magazine

jan_smit.JPGAfgelopen woensdag vond de bijzondere coveronthulling van 100%NL Magazine plaats in restaurant Lotje Wine & Dine. Gasthoofdredacteur Jan Smit onthulde samen met Kim-Lian van der Meij de cover van 100%NL Magazine die vanaf morgen 2 maanden lang in de schappen ligt. Het eerste exemplaar werd ook overhandigd aan Tanja Jess, Ramon Beuk, Rob Peetoom, Jenny Smit, Monique Smit, Aloys Buijs, Koos van Plateringen, O’G3NE en Sharon Doorson!

Op woensdag 31 augustus om 11:15 uur werd de cover van het september/oktober nummer van 100%NL Magazine onthuld door Jan Smit en Kim-Lian van der Meij. Een extra feestelijke aangelegenheid, omdat naast gasthoofdredacteur Jan Smit ook veel van zijn vrienden aanwezig waren. Sharon Doorson onthulde een prachtige foto van de modereportage die zij voor 100%NL Magazine heeft gedaan. Verder kregen Tanja Jess, Ramon Beuk, Rob Peetoom, Jenny en Monique Smit, Aloys Buijs, Koos van Plateringen en O’G3NE het eerste exemplaar uit handen van hoofdredacteur Lisette Sier. Alle personen die een belangrijke rol in het leven van Jan spelen én personen die een mooie bijdrage aan het magazine hebben geleverd.

100%NL Magazine met Jan Smit en Kim-Lian op de cover ligt nu in de Nederlandse winkels.

 

Fotocredits: Jim Hoogendorp

12:27 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Tijdschriften/Kranten | Tags: jan smit, kim-lian van der meij, 100%nl magazine |  Facebook | |  Print |

12/07/2016

Thomas Siffer keert (tijdelijk) terug naar Flair !

flair.JPGNa een afwezigheid van tien jaar keert Thomas Siffer (52) terug naar Flair. Vanaf komende dinsdag 12 juli, zal hij 8 weken lang brieven schrijven met z’n 21-jarige dochter Luna. Voor Siffer is de cirkel rond; als twintiger begon Thomas in ’87 zijn journalistieke carrière bij het weekblad. Vanaf volgende week keert hij terug naar z’n roots én krijgt het gezelschap van zijn dochter, die in z’n voetsporen stapt. “Ik heb een goede band met mijn dochter, maar ik ben niet het type vader die alles gaat overromantiseren, integendeel. De Flairlezeressen gaan wel beloond worden met boeiende conversaties, en met vragen die meisjes van 21 en mannen van 52 zich stellen. Ik wil meer weten over Luna’s leven, maar ook over ‘het’ leven. Wat is het plezier om in Werchter in de modder te gaan staan en met je naasten 4 dagen in een tent te liggen stinken? Ik snap dat niet, maar misschien kan zij mij dat uitleggen. Net zoals ‘de nieuwe maagdelijkheid’. Hoe zit het daarmee? Ik heb een lijstje van dertig, misschien wel veertig vragen die ik haar wil stellen en omgekeerd.”

Wie op zoek gaat naar Thomas Siffer, moet afreizen naar Italië, want daar heeft hij zich de laatste jaren gehuisvest als olijfboer. Op een immens domein van 12 hectaren kweekt Siffer zijn eigen olijven en de zaken gaan goed: “Ik breng mijn eigen merk van olijfolie op de markt en daar is er veel vraag naar, ook uit België. Ons zeiljacht hebben we al lang verkocht en ingeruild voor het mooie Italië. Een terugkeer naar België zit er niet in, integendeel. We hebben hier nog maar pas een huis gebouwd en we verhuren vakantiehuisjes. Het leven is mooi.”

In schril contrast met haar vader, heeft de 21-jarige Luna Lybeer – na een drie jaar durende reis doorheen o.a. Azië en Oceanië – er bewust voor gekozen om haar tijd door te brengen in Gent, waar ze momenteel eerste jaar business management studeert. “Ik ben zeer blij dat ik op zo’n jonge leeftijd de kans krijg van Flair om met mijn vader een column te delen. Veel jongeren gaan niet direct vragen aan hun ouders wat die hebben meegemaakt. Het klopt dat Padre – zo noem ik mijn vader – al veel aan de wereld verteld heeft, maar dat zijn vooral journalistieke dingen. In onze briefwisseling ga ik hem veel meer persoonlijke dingen vragen. We gaan het sowieso actueel houden. De Flairlezeressen zijn net als ik jonge vrouwen, die ook interesse hebben in wat zowel ik als mijn vader te zeggen hebben. We kijken elk met een andere insteek naar het leven en we zitten beiden natuurlijk ook op een ander moment in ons leven. Okay, mijn vader is de 50 voorbij, maar hij is allesbehalve een ‘oude zak’. Sinds hij in Italië woont mogen zijn siësta’s dan wel al verviervoudigd zijn, toch is hij nog altijd met heel veel verschillende dingen bezig in z’n leven en dat maakt hem net zo boeiend.”

“Ik moet toegeven dat ik het fascinerend vind hoe de geschiedenis zich herhaalt. Ik ben in 1987 begonnen voor Flair als columnist en ik heb bijna 20 jaar lang, tot 2006, mijn bijdragen geleverd. Wie had ooit durven denken dat mijn eigen vlees en bloed op haar 21, 22ste in mijn voetsporen zou treden, en dat we deze rubriek samen zouden doen. Ja, wij hebben een zeer goede band, maar ook met een kritische kijk op elkaar. Pas op, die hele vader-dochterband wil ik ook niet overdreven romantiseren. Dat is natuurlijk intens, maar ik ben niet zo’n type jubelvader dat op Facebook gaat schrijven dat zij goede punten heeft behaald. Natuurlijk ben ik trots, maar met een zekere gereserveerdheid”.

Vanaf dinsdag 12 juli kan je in Flair gedurende 8 weken de exclusieve column van Thomas Siffer en Luna Lybeer terugvinden.

Meer info; www.flair.be

11:09 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Tijdschriften/Kranten | Tags: thomas siffer, flair |  Facebook | |  Print |

30/05/2016

Leontine Borsato nog één keer als keihard de lekkerste op de cover

veronica.JPGLeontine Borsato prijkt vanaf morgen op de cover van het ‘Keihard de Lekkerste’-jubileumnummer van Veronica Magazine, dat dit jaar veertig jaar bestaat in Nederland. Dit is de negende keer dat ze op de cover staat en hiervoor onderging ze een complete metamorfose door stylist Leco van Zadelhoff.

“Bij de klassieke Veronica-slogan ‘Keihard de Lekkerste’ moet ik altijd meteen denken aan Leontine, die met wapperend blond haar figureerde in promofilmpjes”, zegt Veronica Magazine-hoofdredacteur Debby Nobel. “Hoe leuk is het om te laten zien dat Leontine én Veronica Magazine in 2016 nog steeds keihard de lekkersten zijn. Ik was heel blij dat Leontine en Leco het ook een geweldig plan vonden. De lange blonde lokken die Leontine op de cover heeft, bevielen zelfs zo goed dat Leontine inmiddels weer als blondine is gesignaleerd.”

“Leco houdt me al die jaren up-to-date”, zegt Leontine er zelf over in Veronica Magazine. “Toen ik jaren geleden m’n blonde dreadlocks inruilde voor een donkere bob, haalden we de voorpagina’s. Kom op, joh! Ik geloof dat we nog nooit zo hebben gelachen als toen. Deze fotoshoot laat het weer kriebelen. Na al die jaren staat blond voor mij nog steeds symbool voor vrolijkheid!”

Wie jarig is, trakteert
Die vrolijkheid komt natuurlijk ook volop terug in het speciale jubileumnummer. Veronica Magazine kijkt terug naar hoogtepunten uit de periode 1976-2016. Katja Schuurman heeft bijvoorbeeld met zeventien stuks de meest Veronica Magazine-covers stevig in handen. Daarbij trakteert het weekblad de trouwe abonnees op spectaculaire prijzen. Er zijn namelijk twintig onvergetelijke, unieke en ludieke bucketlistervaringen te winnen, van trouwen in Las Vegas tot slapen in de woestijn en van een complete beauty-metamorfose tot zelf een vliegtuig leren besturen.

19:45 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Tijdschriften/Kranten | Tags: leontine borsato, cover leontine borsato |  Facebook | |  Print |

18/04/2016

Goed Gevoel nieuwe partner van Pink Ribbon

pink_robbin.JPGOp de Goed Gevoel Ladies Fair werd het officiële startschot gegeven van de samenwerking tussen Pink Ribbon en Goed Gevoel. Pink Ribbon, de nationale organisatie die zich inzet voor de strijd tegen borstkanker, zal de komende maanden nauw samenwerken met het maandblad Goed Gevoel. Een vrouw op de acht krijgt in haar leven borstkanker en Goed Gevoel wil de strijd hiertegen mee aangaan.

Borstkanker is de meest voorkomende vorm van kanker bij vrouwen. Dagelijks krijgen maar liefst 29 vrouwen het verdict dat ze aan borstkanker lijden. Vandaag vechten 100.000 vrouwen, samen met hun omgeving, tegen de ziekte. Daarom blijft vzw Pink Ribbon inzetten op preventie en vroegtijdige opsporing. Goed Gevoel besloot om de strijd mee aan te gaan en zal de komente maanden nauw samenwerken met Pink Ribbon. Goed Gevoel-hoofdredactrice Famke Robberechts: “Ook veel van onze lezeressen worden zelf of in hun omgeving geconfronteerd met borstkanker. We krijgen van hen dan ook regelmatig vragen over leven met en het overleven van de ziekte. Door deze logische samenwerking willen wij alle facetten van borstkanker belichten en onze lezeressen zo een stap vooruit helpen.”

De komende maanden zal Goed Gevoel geregeld aandacht besteden aan borstkanker. Het is namelijk “meer dan gewoon kanker”: het treft je in het diepst van je vrouw-zijn en zet je hele leven op zijn kop. Pink Ribbon vindt het dan ook belangrijk om lotgenoten samen te brengen. Pink Ribbon-directrice Bettina Geysen: “De impact van borstkanker op iemands leven is enorm. Daarom willen we vrouwen met elkaar in contact brengen zodat ze steun vinden bij elkaar. Ook de kracht van het geschreven woord is groot, want het zet mensen aan om hun persoonlijke belevenis met anderen te delen. We zijn dus verheugd om met Goed Gevoel te kunnen samenwerken. Wij worden boezemvriendinnen!”

In de borstkankermaand oktober zal Goed Gevoel uitpakken met het jaarlijkse Pink Ribbon Magazine en met de verkoop van het herkenbare roze lintje. Het geld dat daarmee wordt ingezameld gaat naar het Pink Ribbon Fonds dat, in de schoot van de Koning Boudewijnstichting, projecten rond psycho-sociale zorg steunt. Ook deelt Goed Gevoel in oktober het verhaal van Kristien Hemmerechts. Nadat ze in het najaar van 2015 zelf door borstkanker getroffen werd, besloot ze om ambassadrice van Pink Ribbon te worden. Het verhaal over haar persoonlijke gevecht tegen de ziekte, staat in haar nieuwste boek Er gebeurde dit, er gebeurde dat, dat in september 2016 zal verschijnen.

09:40 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Tijdschriften/Kranten | Tags: goed gevoel, pink ribbon |  Facebook | |  Print |

10/03/2016

Primo: Win Kürt Rogiers bij jou thuis!

primo.JPGStraks presenteert Kürt Rogiers het Schlagerfestival in Hasselt. Maar in het hart van Primo zit deze week een poster waarmee je nu al een exclusief bezoekje van Kürt bij je thuis kan winnen! Info: http://www.primo.eu/wedstrijd

19:46 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Tijdschriften/Kranten | Tags: kürt rogiers, primo tv gids |  Facebook | |  Print |

16/02/2016

Garage Magazine en Marvel eren superheldinnen

gararge.JPGVijf uitzonderlijke covers tonen topmodellen gekleed in Marvel-superheldinnen : Adriana Lima (She-Hulk), Candice Swanepoel (Spider-Gwen), Cuba Tornado Scott (Thor), Karlie Kloss (Black Widow) en Lexi Boling (Captain Marvel).

In een explosieve mengeling van mode, strips en technologie onthult Garage Magazine vijf uitzonderlijke covers die een hulde brengen aan de heldinnen van Marvel. Ontworpen in samenwerking met het Marvel Entertainment team zetten ze vijf hedendaagse topmodellen in de kijker die voor de gelegenheid gekleed zijn als superheldinnen: Adriana Lima (She Hulk), Candice Swanepoel (Spider- Gwen), Cuba Tornado Scott (Thor), Karlie Kloss (Black Widow) en Lexi Boling (Captain Marvel).

Elke versie van deze speciale editie, die wereldwijd op 11 februari werd uitgebracht, heeft ook een digitale super power die je kan activeren met de Garage Magazine app (gratis beschikbaar in de App Store). Lezers kunnen deze heldinnen tot leven brengen in 3D door het scannen van de verschillende covers.

De covers werden gecreëerd door Charlotte Stockdale, directeur mode bij Garage Magazine, in samenwerking met Pat McGrath voor beauty.

« Sinds enkele jaren staan de superheldinnen centraal bij Marvel. » zegt Sana Amanat, directeur content ontwikkeling en redactrice bij Marvel Comics. « Hun buitengewone avonturen zijn een revolutie in de wereld van de comics en de popcultuur. Door het opnieuw uitvinden van deze personages onder het prisma van de mode, houden we ons strikt aan de filosofie van Marvel: de idee dat iedereen zijn identiteit en individualiteit moet kunnen uitdrukken. »

08:30 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Tijdschriften/Kranten | Tags: garage magazine |  Facebook | |  Print |

02/02/2016

Tatjana Simic nog 1 keer als Kees op cover Veronica Magazine

flodder.JPGDe lezers van Veronica Magazine hebben Flodder uitgeroepen tot de beste Nederlandse tv-serie van de afgelopen 25 jaar. Tatjana Simic: „Ik ben er niet alleen heel trots op dat we hebben gewonnen, maar ook dat ik destijds de bofkont was die uit duizenden meisjes werd uitgekozen voor de rol van Kees.”

Speciaal voor deze Top 25 kroop Tatjana nog één keer in de huid van Kees, de rol waar het voor haar allemaal mee begon. Veronica Magazine-hoofdredacteur Debby Nobel: „Flodder is de meest herhaalde serie op de Nederlandse tv. Dat is natuurlijk niet voor niets. We vinden het héél erg leuk dat Tatjana mee wilde werken aan deze waanzinnige fotoshoot."

Ook de castleden van de populaire series Vrouwenvleugel (nummer 4), Vrienden voor het Leven (6), Westenwind (7) en SamSam (10) spelen speciaal voor Veronica Magazine nog één keer in hun rol van toen. De foto’s zijn te zien in Veronica Magazine 5 met Tatjana als het trotse covermodel. „Nog heel vaak spreken de meest uiteenlopende mensen mij aan over de serie. Flodder is nog steeds een grappige serie waar je een avondje om kunt lachen, gieren en brullen."

Flodder won nipt van Gooische vrouwen. Bijna 14.000 mensen stemden op de Serie Top 25 van Veronica Magazine. Er waren twee strenge criteria: de serie moest Nederlands zijn én afgerond, dus er zijn geen nieuwe afleveringen van op tv.

De Top 10 ziet er als volgt uit:
1. Flodder
2. Gooische Vrouwen
3. Baantjer
4. Vrouwenvleugel
5. Medisch Centrum West
6. Vrienden voor het leven
7. Westenwind
8. All Stars
9. Spijkerhoek
10. SamSam

Veronica Magazine 5 ligt vanaf dinsdag 2 februari in de winkel.

11:43 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Tijdschriften/Kranten | Tags: tatjana simic, veronica magazine, cover tatjana simic |  Facebook | |  Print |

05/01/2016

Vertigo lanceert het jaar met 8 grandiose covers van The Hateful Eight

vertigo.JPGVertigo begint 2016 met een erg speciale editie van hun magazine met acht verschillende covers van The Hateful Eight. De acht personages uit de nieuwste film van filmkeizer Quentin Tarantino sieren de cover van het maandelijkse filmblad als echte verzamelstukken. Het gratis magazine kan je vanaf 6 januari op verschillende locaties (de bioscopen en elders) ophalen.

The Hateful Eight vertelt het verhaal van zeven gevaarlijke premiejagers ten tijden van de Burgeroorlog in het winterse Wyoming. Door een sneeuwstorm raken ze verwijderd van hun route en komen ze vast te zitten in een afgelegen plaatsje, met alle gevolgen van dien… De cast bestaat uit Samuel L. Jackson, Tim Roth, Kurt Russell, Demián Bichir, Michael Madsen, Bruce Dern, Walton Goggins en Jennifer Jason Leigh. Het is de achtste film van Quentin Tarantino, die eerder verantwoordelijk was voor box office successen als Kill Bill, Inglourious Bastards en Django Unchained.

De film komt woensdag 6 januari uit in de Belgische bioscopen.

De trailer van de film kunt u hier bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=2qC40h7OQHI

Met betrekking tot Vertigo

"Vertigo is ontzettend blij om deze actie samen met Entertainment One op poten te zetten. Quentin Tarantino voert in The Hateful Eight opnieuw een reeks unieke personages op die stuk voor stuk een eigen cover verdienen. Nu is het aan de bioscoopbezoeker om de acht verschillende versies van ons 18e nummer te verzamelen." Verklaart Steven Tuffin, eindredacteur en bladmanager van Vertigo.

U kunt de spot met de aankondiging hier bekijken: https://www.facebook.com/VERTIGObe/videos/754262194705532...

Vertigo is een papieren en online filmmagazine dat sinds april 2014 garant staat voor een duizelingwekkende dosis cinema door in te zoomen op het ganse bioscoopaanbod in Vlaanderen en Brussel.

 

12:20 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Film/Documentaire, Tijdschriften/Kranten | Tags: vertigo, the hateful eight |  Facebook | |  Print |

21/12/2015

P is terug. Nieuwer, dikker en straffer!

p.JPGHet bekendste mannenmagazine van Vlaanderen ligt vanaf nu opnieuw in de winkels. Maar er zijn een paar dingen anders: P-magazine heet voortaan gewoon P en verschijnt maandelijks als glossy blad. Met meer interessante interviews, verrassende reportages en eigenzinnige artikels dan ooit tevoren. Nieuw? Jazeker! Dikker? Jazeker! Straffer? Jawel! Noem het gerust een win-win-winsituatie.

Hoofdredacteur en redactiemeubelstuk Günther van Hassel: “De P is na 18 jaar volwassen geworden. Enfin, toch zo volwassen als een 18-jarige kan zijn. Hij mag met de auto rijden, heeft over alles een mening en hangt af en toe de paljas uit om de aandacht van het andere geslacht te trekken. U kent dat wel. Maar serieus, we hebben de voorbije maanden met een klein ploegje enorm hard gewerkt om én een nieuwe uitgeverij uit de grond te stampen, Mediageuzen, én de P een nieuwe toekomst te bezorgen. Dat liep niet zonder slag of stoot, maar ook niet zonder geweldige lachsalvo’s en P-plezier. Het is plezant geweest om deze P te maken, en ik ben er zeker van dat de lezer het plezant gaat vinden om ons terug te hebben.”

Wenst u te adverteren in dit nieuwe, maar tegelijk zo vertrouwde blad? Neem dan contact op met onze salesafdeling op sales@mediageuzen.be.

P is een uitgave van Mediageuzen. De nieuwe uitgeverij brengt ook het magazine Culinaire Ambiance uit, voetbalboeken, de beroemde Mannenbijbel 2016 én werkt samen met vooraanstaande clubs als KV Oostende, KV Mechelen en Royal Antwerp Football Club.
Prijs van een P: € 4,95.

11:48 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Tijdschriften/Kranten | Tags: p, magazine p |  Facebook | |  Print |

1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende