games : Showbizzkanaal

21/08/2017

FACTS & Kayzr stuwen Belgische eSports naar nieuw niveau

FACTS & Kayzr, eSports, Het Gentse gamebedrijf Kayzr organiseert samen met de Belgische Comic Con FACTS een ongezien Belgisch eSports-evenement, een competitie voor gamers. Op de oktobereditie van FACTS zullen gamefans kunnen genieten van een 1.200 m² grote eSports-arena en kans maken op de grootste Belgische prijzenpot ooit gegeven door een Belgische organisatie voor lokale spelers. 

In deze ‘Kayzr League’ nemen teams van gamers het tegen elkaar op in de tactische shooter Counter-Strike en in de auto-voetbalgame Rocket League, waarbij ze kans maken op een deel van de enorme prijzenpot van €6.400 en een ticket voor een spectaculair, nog aan te kondigen ‘mystery event’. De deelnemerspoule bestaat voornamelijk uit niet-professionele Belgische gamers, vaak met de ambitie om hogerop te raken in deze nieuwe en spannende wereld.

“We willen met dit evenement de doorbraak van eSports (competitief gamen, red.) in België een stevige duw in de rug geven”, aldus Davy De Groote, eSports-marketeer van Kayzr. “Competitiegamen is vandaag al een heuse sport die wereldwijd 385 miljoen kijkers aantrekt, waarvan ongeveer de helft zeer regelmatige kijkers. Analisten beweren dat in 2020 het aantal regelmatige kijkers met 50% gestegen zal zijn. Bovendien is de prijzenpot vaak hoog genoeg om van de winnaars miljonairs te maken. Als België niet achterop wil hinken, doet het er dus goed aan om zo snel mogelijk mee op de wagen springen.”

De deelnemende teams moeten eerst voorbij een reeks kwalificatietoernooien via het eSports-platform van Kayzr. In de laatste fase nemen zes teams het tegen elkaar op in twee seizoenen van telkens vier weken. Elk seizoen heeft een eigen finale, waarvan de eerste zal plaatsvinden op de oktobereditie van partner FACTS, in Flanders Expo Gent.

Dat FACTS, het halfjaarlijkse fantasy- en scifi-evenement, mee zijn schouders onder het project zet, doet beide partijen popelen. “FACTS wil stevig inzetten op videogames in al zijn facetten”, verklaart Anthony Audenaerd, marketing- en persverantwoordelijke van FACTS. “We ontvangen jaarlijks 75.000 bezoekers en ze zijn nagenoeg allemaal dol op de gamecultuur, dus dat wordt een feest. FACTS zal een volledige gaminghal vullen met de nieuwste videogamereleases, de grootste gamebedrijven en nieuwe en nostalgische game-ervaringen, maar zo’n groots eSports-evenement is toch de kers op een al heerlijke taart.”

De herfsteditie van FACTS vindt plaats op 21 en 22 oktober 2017 in Flanders Expo, Gent. Voor meer info: www.facts.be en www.kayzr.com/kayzr-league.

19:59 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Evenementen, Games | Tags: facts & kayzr, esports |  Facebook | |  Print |

27/07/2017

Cartoon Network introduceert volledig nieuwe held in OK K.O.! Lakewood Plaza Turbo App

Cartoon Network, OK K.O., Lakewood Plaza Turbo App, Leer de gloednieuwe Cartoon Network-held kennen en gebruik super moves om de dag te redden via de nieuwe mobiele app - VANDAAG GRATIS te downloaden.

Cartoon Network start een wereld van originele helden verbonden over het tv- en gaminglandschap heen met de volledig nieuwe OK K.O.! Lakewood Plaza Turbo mobiele applicatie, die vanaf vandaag GRATIS beschikbaar is voor iOS, Google Play en Amazon. De lancering is een opwarmer voor de gloednieuwe Cartoon Network Original-serie, OK K.O.! Let’s Be Heroes, die vanaf november te zien zal zijn op de zender. Bovendien zijn er vanaf september op het Cartoon Network YouTube-kanaal al exclusieve korte films te zien van OK K.O.! Cartoon Network-fans krijgen zo nu al een unieke kans om een nieuwe held te leren kennen op een volledig nieuwe manier.

OK K.O.! Lakewood Plaza Turbo laat kinderen toe om in de huid van Cartoon Network’s nieuwste held te kruipen, een eindeloos optimistische jongen die probeert te groeien tot het beste dat hij kan zijn in een dynamisch universum vol met awesome dudes, dudettes en slechteriken. In de volledig nieuwe app, is K.O. op een epische quest om Lakewood Plaza te redden uit de klauwen van de kwaadaardige Lord Box More en te ontdekken wat het echt betekent om een “held” te zijn.

De stad Lakewood Plaza is gevuld met helden en buitenproportionele personages die ernaar streven om de grootste held te worden die ze mogelijk kunnen zijn. Dit zou jaren werk, training en toewijding betekenen, maar wie heeft daar nu tijd voor? Wanneer de inwoners van Lakewood Plaza een drankje aangeboden krijgen dat hen zal helpen om hun “volledig potentieel vrij te geven”, kunnen enkele dit niet weerstaan. Enkel K.O., die allergisch is aan noten, en zijn luidruchtige baas, Mr Gar, die zich vastklampt aan zijn oude gewoontes, drinken niet van het drankje.

Het drankje blijkt echter niets meer te zijn dan een truc van Box More waarbij degene die het drinken getransformeerd worden in een kwaadaardige versie van zichzelf! Wanneer hoop ver te zoeken is, is Mr Gar verplicht om Lakewood Plaza te vernietigen en de inwoners te verspreiden over de hele wereld. Het is aan K.O. om de inwoners te redden en Lakewood Plaza te herstellen in z’n voormalige glorie. Gebruik power punches, killer kicks en geweldige super moves om de Plaza te redden in OK K.O.! Lakewood Plaza Turbo, vandaag GRATIS beschikbaar voor iOS, Google Play en Amazon (geen in-app aankopen).

De belangrijkste App-functies:

Een avontuur vol actie in een massieve open wereld.
Speel als K.O. en speel heel wat geweldige krachten vrij, inclusief rechtvaardige “Super Moves”
Vijf gigantische omgevingen om te ontdekken, inclusief Lakewood Plaza zelf!
Een episch verhaal met een meedogenloze plot, verteld doorheen meer dan 15 interactieve comics
Stemmen door de originele cast (plus enkele nieuwe personages!)

11:15 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Games, Televisie | Tags: cartoon network, ok k.o., lakewood plaza turbo app |  Facebook | |  Print |

13/10/2016

Sony lanceert vandaag PlayStation VR

playstation vr,sonySony Interactive Entertainment Europe (SIEE) introduceert vandaag PlayStation®VR (PS VR), het virtual reality-systeem voor PlayStation®4 (PS4™). PS VR maakt gamen nog meeslepender en laat gamers een virtuele wereld betreden. Gelijktijdig met de wereldwijde introductie, is PS VR nu beschikbaar in België voor een consumentenadviesprijs van € 399. PS VR is compatibel met de meer dan 40 miljoen PS4-systemen die al verkocht zijn. Er is een aanbod van 30 games beschikbaar, waaronder exclusieve titels zoals Rez Infinite (Monstars & Enhance Games), Batman™: Arkham VR (RockSteady en Warner Bros Interactive Entertainment), DRIVECLUB VR en RIGS Mechanized Combat League (SIE Worldwide Studios). In totaal zullen er aan het einde van het jaar zo’n 50 games voor PS VR beschikbaar zijn.*1

 

19:29 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Games | Tags: playstation vr, sony |  Facebook | |  Print |

23/05/2016

Makers ‘World of Warcraft’ lanceren met ‘Overwatch’ nieuw onlinegame bij Kinepolis

kinepolis.JPGOverwatch werd in november 2014 al aangekondigd. In het grootste geheim werd er zeventien jaar aan het spel gewerkt. Medeoprichter van Blizzard Entertainment, Michael Morhaime, gaf eerder in een interview te kennen dat ‘Overwatch’ gecreëerd is om een veel breder publiek aan te spreken zonder de actie en diepgang te negeren waar shooter-fans zo van houden.

Overwatch wordt gespeeld met twee teams van zes spelers die elkaar bestrijden. Het spel legt de nadruk op coöperatieve gameplay met eenentwintig verschillende helden, elk met zijn of haar unieke eigenschappen en rol binnen het team. Wanneer een held doodgaat, kan een speler van hero wisselen. Het landschap is gebaseerd op bestaande locaties zoals Londen en Japan, maar dan in een futuristisch wereldkader.

Wie niet kan wachten op de officiële release kan dus maandagavond 23 mei terecht in Kinepolis Antwerpen en Brussel voor een unieke Engelstalige introductiefilm van 1u22 (zonder ondertitels). Eveneens zullen de videodesigners de gamers acht minuten live te woord staan door vooraf ingediende vragen (via Twitter) te beantwoorden. Kinderen onder de twaalf jaar zijn welkom onder begeleiding van een volwassene. Een ticket kost €10,50 per persoon en is verkrijgbaar via de Kinepolis website.

De introductiefilm omvat volgende onderwerpen:

- Een inleiding tot de 'wereld' van het spel;

- Een inleiding tot de personages;

- Een introductie van de definitieve personages.

 

13:55 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Games | Tags: world of warcraft, game world of warcraft, kinepolis antwerpen |  Facebook | |  Print |

19/09/2015

Twee Rode Duivels bij Game Mania voor release FIFA 16

game_mania.JPGRode Duivels Dennis Praet en Thomas Meunier tekenen op 24 september present bij Game Mania voor een exclusieve signeersessie om de release van FIFA 16 goed in te zetten. Gouden Schoen winnaar en Anderlecht spelmaker Dennis Praet zal aanwezig zijn in de Game Mania vestiging van zijn thuisstad Leuven (Tiensesteenweg 224). Club Brugge speler Thomas Meunier signeert in Game Mania Brugge (Gistelse Steenweg 474). De voetbalsterren delen handtekeningen uit en maken tijd vrij om met hun fans op de foto te gaan van 16u00 tot 17u30 uur. Iedereen ontvangt ook een gratis gesigneerde FIFA 16 poster.

Beide spelers gaven te kennen dat ze niet kunnen wachten om de populaire EA game te spelen. Wie net zoals onze twee Rode Duivels uitkijkt naar FIFA 16 is volgend weekend aan het juiste adres bij Game Mania! Wie FIFA 16 koopt, maakt bovendien kans op een Adidas Micoach smart ball ter waarde van €200: http://www.gamemania.be/fifa16. Er wordt in elke Game Mania winkel 1 bal weggegeven.

08:30 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Games | Tags: rode duivels, game mania, games |  Facebook | |  Print |

25/07/2015

Adventure Time Puzzle Quest biedt role playing-elementen in unieke, mobiele game

games.JPGD3 Go! en Cartoon Network kondigen aan dat Adventure Time Puzzle Quest vanaf nu wereldwijd beschikbaar is als free-to-play download in de Apple’s App Store, via Google Play en in de Amazon Appstore. Adventure Time Puzzle Quest is een gloednieuwe mobiele puzzelgame die de humor en personages van de geliefde animatiereeks combineert met role - playing elementen. Indien u de game wenst te testen, aarzel niet om contact op te nemen.

In deze allereerste Adventure Time match - 3 puzzelervaring, ontwikkeld door WayForward in samenwerking met Cartoon Network, ga je samen met Finn, Jake en hun vrienden op een weergaloze reis door het land van Ooo. Ga supercoole gevechten aan met vijanden die je van langs alle kanten belagen, onderneem heroïsche quests die het level van jouw characters laten stijgen, unlock nieuwe features en verzamel nieuwe loot die je om kunt vormen in gevechtswaardige items. Selecteer jouw favoriete Adventure Time personages in meer dan 30 magische en leuke quests en dagelijkse events en doe mee in geweldige toernooien om nog meer supercoole prijzen te winnen. Gloednieuwe avonturen zullen iedere week beschikbaar zijn!

"We zijn erg tevreden dat een gloednieuwe Puzzle Quest nu overal beschikbaar is, en dat we de geschifte wereld van Adventure Time hebben kunnen omvatten, waarbij nog meer fun in de komende updates onthuld zal worden", aldus Peter Andrew, vice - president publishing, D3 Go!.

"Gaming heeft altijd al een integraal deel uitgemaakt van de Adventure Time franchise, vermits het toelaat om nieuwe en verschillende ervaringen te delen, die de band van de fans met het merk versterken" zegt Pete Yoder, vice - president, Cartoon Network Enterprises. "We zijn erg opgetogen om verder te bouwen op de succesvolle relatie met D3 Go!, die eerder al Card Wars opleverde, en zo Adventure Time Puzzle Quest te creëren die het beste van beide franchises samenbrengt in een unieke game - ervaring voor de fans." 

Het zesde seizoen van Adventure Time, gecreëerd door Pendleton Ward en ontwikkeld door Cartoon Network Studios, wordt momenteel uitgezonden in Europa, het Midden - Oosten en Afrika. Kijk elke dag van maandag tot vrijdag vanaf 7u50 naar Finn en Jake's Waanzinnige Reis op Cartoon Network. Voor meer details en updates over Adventure Time Puzzle Quest, kun je terecht op www.adventuretimepuzzlequest.com.

21:20 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Games | Tags: adventure time puzzle quest, mobiele game, games, game |  Facebook | |  Print |

26/06/2015

Boomerangs Make and Race mobiele app nu gratis verkrijgbaar voor iOS en Android

games.JPGHeb je jezelf ooit afgevraagd hoe goed Scooby-Doo kan racen? Je komt het nu te weten dankzij Boomerangs Make and Race, gebaseerd op diens populaire Great Paper Chase web game. De mobiele app laat de gebruiker toe zijn eigen zeepkist in elkaar te knutselen en rond te rijden met allerlei bekende Boomerang-personages uit onder meer Scooby-Doo, Wacky Races en The Tom and Jerry Show. Meer dan enkele veegbewegingen zijn er niet nodig om een eigen racewagen samen te stellen met knotsgekke accessoires, die te schilderen en deze uit te testen in een reeks zeepkistraces.

Make and Race geeft kinderen de kans te kiezen tussen een mix van  raceduo’s, gaande van Scooby-Doo en Shaggy, tot Dastardly en Muttley en zelfs Tom en Jerry. Eens een duo gekozen, kunnen ze in ‘The Garage’ (volledig in het thema van de gekozen Boomerang-personages) creatief omgaan met kleuren en met behulp van verf, borstels en stiften hun zeepkist ‘tunen’ alvorens aan de race te beginnen.

Wie drie races na elkaar wint, speelt nieuwe levels vrij en zal worden beloond met nieuwe onderdelen en accessoires om de wagen mee te pimpen!

Make and Race is nu gratis downloadbaar voor iOS en Android. Kinderen kunnen hun favoriete, komische duo’s Scooby-Doo en Shaggy en Tom en Jerry in de week aan het werk zien op Boomerang. 

12:15 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Games | Tags: make and race, game make and race |  Facebook | |  Print |

THE WALK in virtual reality

the_walk.JPGSony Computer Entertainment America LLC (SCEA), Sony Pictures Entertainment en IMAX Corporation kondigden vandaag hun samenwerking aan voor ‘Can You Walk the Walk?’ – een ervaring in virtual reality (VR) waarbij je in 1974 op een gespannen koord hoog tussen de torens van het World Trade Center balanceert. De demo wordt gepresenteerd op ‘Project Morpheus’ (Morpheus) – een nieuw VR-systeem van Sony Computer Entertainment Inc. (SCE) dat de beleving op de PlayStation®4 (PS4 ™) naar ongekende hoogtes stuwt en toont hoe de toekomst van het gamen eruitziet.
 
‘Can You Walk the Walk’ is deze week tijdens CineEurope in Barcelona te zien.
 
Met Morpheus ervaren spelers het levensechte gevoel dat ze ter plekke aanwezig zijn, alsof ze zich werkelijk in de virtuele wereld van het spel bevinden. Dat gevoel is te danken aan de visuals van hoge resolutie, geavanceerde tracking, 3D-audiotechnologie en de kracht van de PS4. Dit unieke VR-systeem is sinds de onthulling van Morpheus in maart 2014 met grote belangstelling en enthousiasme onthaald in de sector. De Morpheus heeft een OLED-display van 5,7 inch met een resolutie van 1920 x RGB x 1080, een output van 120 fps, negen leds voor een nauwkeurige positionele tracking met de PlayStation®Camera en een gebruiksvriendelijk ontwerp. In de eerste helft van 2016 wordt dit product in de winkels verwacht.
 
In ‘Can You Walk the Walk’ komen Morpheusgebruikers te weten hoe het voelt om boven de immense leegte tussen de torens van het World Trade Center te balanceren.

 
Op dat indrukwekkende kunstje is de film ‘The Walk’ namelijk gebaseerd. In de prent krijgt Philippe Petit (Joseph Gordon-Levitt) onder leiding van zijn mentor in het echte leven, Papa Rudy (Ben Kingsley), hulp van een ongewone groep internationale handlangers. Ondanks verraad, tweedracht en tal van riskante situaties proberen ze samen om hun knettergekke plan tot een goed einde te brengen – ook al is de kans klein dat het lukt. Oscarwinnaar Robert Zemeckis, regisseur van meesterwerken als ‘Forrest Gump’, ‘Cast Away’, ‘Back to the Future’, ‘Polar Express’ en ‘Flight’, gebruikt opnieuw revolutionaire technologie om een emotioneel, karaktergedreven verhaal te vertellen.
 
De innovatieve fotorealistische technieken maken van ‘The Walk’ échte cinema voor het grote scherm, de uitgelezen kans voor bioscoopbezoekers om te achterhalen hoe het voelt om letterlijk met je hoofd in de wolken te zitten. Het is ook een van de zeldzame films die voor zowel jong als oud geschikt is en bioscoopbezoekers van 8 tot 80 jaar kan bekoren. Bovendien is hij gebaseerd op een waargebeurd verhaal. ‘The Walk’, eerder al uitverkoren tot openingsfilm van het New York Film Festival, is niet alleen een liefdesverklaring aan het Parijs en New York City van de jaren 1970, maar ook en vooral aan de torens van het World Trade Center. 
 
Deze film, naar een scenario van Christopher Browne en Robert Zemeckis en geregisseerd door die laatste, is gebaseerd op het boek ‘To Reach the Clouds’ (‘Een wandeling in de wolken’) van Philippe Petit. Steve Starkey, Robert Zemeckis en Jack Rapke zijn de producers.
 
‘Can You Walk the Walk’ nodigt de gebruikers uit om zelf Petits stoute schoenen aan te trekken. Om op het koord te gaan staan en die historische afstand tussen de twee torens af te leggen. Petit trainde jarenlang om zijn huzarenstukje tot een goed einde te brengen. Wij kunnen deze prestatie alleen in virtual reality overdoen.
 
Sony Pictures gaf het team van Create Advertising Group in Culver City de opdracht om de VR-ervaring ‘Can You Walk The Walk’ te ontwikkelen. 
 
In een reactie op de aankondiging zei Dwight Caines, voorzitter bioscoopmarketing: ‘‘‘Can You Walk the Walk’ is een bloedstollende ervaring. Met Morpheus kunnen gewone mensen voortaan ontdekken hoe het voelt om op 400 meter hoogte de afstand van 40 meter tussen de World Trade Centers te overbruggen. Je inbeelden om je op die dunne koord te wagen, is al heel wat. Maar het is nog heel wat anders als het echt aanvoelt alsof je daar staat – en dat kan alleen met VR. ‘Can You Walk the Walk’ laat je iets zien wat maar één persoon ooit heeft gezien of ooit zal zien. Bovendien krijgt de filmervaring die Robert Zemeckis aan het creëren een extra dimensie.”
 
“We zijn enorm blij met de manier waarop Project Morpheus binnen de gaminggemeenschap ontvangen is en we kijken ernaar uit om een breder publiek de kans te geven om virtual reality van PlayStation te ervaren”, zei Phil Rosenberg, senior vicevoorzitter, bedrijfsontwikkeling en uitgeverrelaties bij SCEA. “VR is een krachtig nieuw medium en ‘Can You Walk the Walk’ toont de mogelijkheden voor deze opwindende technologie buiten de gamingwereld.”

09:10 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Games | Tags: the walk, virtual reality |  Facebook | |  Print |

31/03/2015

Studio 100 laat kinderen in WanagogoPlay virtueel paaseitjes rapen

paashaas.JPGMet Pasen in het vooruitzicht wordt de wereld van WanagogoPlay in een nieuw jasje gestoken. Van 27 maart tot en met 19 april lopen Wanagogo-spelers rond tussen de paashazen en de paaseieren en kunnen ze aangepaste paasqueestes spelen: samen met Mega Toby kunnen ze de paashaas helpen of ze kunnen Samson verrassen met een gouden eitje. Daarnaast zijn er in WanagogoPlay themafilms, -liedjes en –boeken te bekijken, zoals “Plop en de kabouterpaashaas” of “Bumba en het konijntje”. En dan zijn er ook nog eens paaseitjes verstopt: als er voldoende worden geraapt, hangt er nog een verrassing in de lucht!

Paaseieren en paashazen in WanagogoPlay

Speciaal voor Pasen heeft Studio 100 de wereld van WanagogoPlay helemaal omgetoverd. Na de eerdere kerst-, winter-, Valentijns- en lentedecors past Wanagogo daarmee voor de vijfde keer zijn wereld aan. Vanaf nu spelen de kinderen tussen de paaseieren op WanagogoPlay en kunnen ze ook aangepaste queestes spelen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld samen met Gert op zoek gaan naar een gouden eitje voor Samson, want honden mogen natuurlijk geen chocolade eten. Of ze kunnen Mega Toby assisteren bij een zoektocht naar de schatkaart van de paashaas.

Verder kunnen kinderen ook deelnemen aan een gezamenlijke queeste: ze kunnen op Pelikaan eiland, in Samson City en in De Weidewereld samen op zoek gaan naar paaseitjes. Hoe meer ze er virtueel rapen, hoe dichter ze bij een verrassing komen!

Ten slotte zijn ook de bioscoop en de bibliotheek in WanagogoPlay gethematiseerd. Kinderen krijgen toegang tot aan Pasen gerelateerde boeken en filmpjes zoals “Maya en het vreemde ei” of “Samson en Gert – Eieren te koop”. In WanagogoMixx, het ‘Netflix’ van Studio 100 zeg maar, kan je alles naar hartenlust opvragen.

Kinderen houden van nieuwe thema-omgeving

“Van in het begin zeiden we dat onze virtuele wereld continu uitgebreid zou worden,” zegt Trees De Bruyne, Project Manager van Wanagogo. “Een gebeurtenis zoals Pasen is het uitgelezen moment om weer nieuwe dingen voor te stellen. Zo krijgen kinderen nieuwe impulsen: ze kunnen via Wanagogo op een speelse wijze kennis maken met een thema als Pasen, net zoals op school.”

Dat kinderen het leuk vinden dat hun favoriete virtuele wereld weer een stukje magischer wordt, staat buiten kijf. “We merken dat onze gebruikers het appreciëren wanneer we WanagogoPlay omtoveren tot een nieuw paradijs: we zien een stijging in het aantal spelers wanneer de app in een nieuw jasje is gestoken,” stelt De Bruyne.

Nieuwe muziekclips en afleveringen in WanagogoMixx

Naast WanagogoPlay biedt Wanagogo ook toegang tot WanagogoMixx, een multimediabibliotheek die voortdurend wordt uitgebreid. Met WanagogoMixx hebben Wanagogo-abonnees ongelimiteerde toegang tot films, televisieseries, specials shows, videoclips en boeken van Studio 100. Niet-abonnees kunnen ook bij WanagogoMixx terecht: zij kunnen alle films, televisieseries, shows, specials, boeken en videoclips van Studio 100 per stuk aankopen.

Wanagogo, digitaal pionierswerk

Studio 100 stelde op 20 december 2014 zijn langverwachte digitale platform ‘Wanagogo’ voor aan het grote publiek. Wanagogo-abonnees krijgen toegang tot drie verschillende applicaties: de virtuele 3D-wereld WanagogoPlay, de digitale multimediabibliotheek WanagogoMixx en de ouderapp WanagogoBoss. Het platform is daarmee wereldwijd het eerste 100% veilige en reclamevrije platform dat educatieve spelletjes, muziek, video’s, boeken en chatten combineert en ondertussen ouders ook de kans geeft een oogje in het zeil te houden. Niet-abonnees kunnen via de WanagogoMixx app alle films, televisieseries, shows, specials, boeken en videoclips van Studio 100 per stuk aankopen.

Met Wanagogo groeit Studio 100 uit tot dé referentie in digitaal kinderentertainment. “Klassieke programmering is achterhaald: ouders en kinderen willen media consumeren waar en wanneer ze willen,” merkt Anja Van Mensel, CEO van Studio 100 op. “Daar spelen we met Wanagogo op in: via de apps krijgen onze gebruikers toegang tot meer dan honderden uren speel-, kijk- en leesplezier.”

Praktisch

Een abonnement op Wanagogo kost €10 per maand. Hiervoor krijg je toegang tot de drie applicaties (WanagogoPlay, WanagogoMixx en WanagogoBoss), en dus alle content van Studio 100, voor drie kinderen. Bij een eerste inschrijving kan je het digitale platform één maand gratis testen.

09:30 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Games | Tags: studio 100, wanagogoplay, games |  Facebook | |  Print |

27/01/2015

Game Mania feest mee op Nintendoom 4.0

Op zaterdag 21 februari vindt in jeugdcentrum Rondpunt 26 de vierde editie van Nintendoom plaats. Nintendoom is een festival dat draait rond Chiptune, dat is 8-bit-muziek waarbij dj’s oude spelcomputers zoals een Gameboy of Commodore 64 als instrument gebruiken. Naast de speciale muziek is er ook veel randanimatie met een focus op retrogames. Net zoals bij de vorige edities zijn er verschillende retroconsoles om zoals vanouds te spelen: Sega Mega Drive, Dreamcast, PlayStation One, … Speciaalzaak Game Mania is ook dit jaar sponsor van dit unieke festival.

Nintendoom 4.0 is het grootste Chiptune evenement van Europa. Wat startte als een gedurfd experiment voor 300 nieuwsgierigen, groeide uit tot een festival dat zelfs muziekliefhebbers uit Australië naar België lokte. Voor deze vierde editie wordt verwacht dat alle tickets de deur uitgaan. 

Fysieke Nintendoom 4.0 tickets zijn exclusief verkrijgbaar in zes Game Mania vestigingen in België en Nederland: Antwerpen, Beringen, Genk, Hasselt, Maastricht en Sint-Truiden. Tickets kosten 10 euro in voorverkoop en 15 euro aan de kassa.

18:24 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Games | Tags: game mania, nintendoom 4.0 |  Facebook | |  Print |

1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende