Discovery Networks Benelux trapt 2018 af met beste maand ooit in Vlaanderen : Showbizzkanaal

07/02/2018

Discovery Networks Benelux trapt 2018 af met beste maand ooit in Vlaanderen

Discovery Networks Benelux is het jaar goed gestart. De zenders Discovery en TLC behaalden in januari een gezamenlijk marktaandeel van 4,2% binnen de doelgroep 18-44 jaar, wat de beste maand ooit is voor Discovery Networks Benelux. TLC beleefde afgelopen maand zelfs haar beste week ooit. In week vier van dit jaar behaalde de zender een marktaandeel van 3,5% binnen de doelgroep Vrouw 18-44. De best bekeken programma’s op Discovery waren ‘Alaska The Last Frontier’, ‘Gold Rush’ and ‘How It’s Made: Dream Cars’. Op TLC trokken de programma’s ‘90 Days To Wed: Before The 90 Days’, ‘My 600-lb: Where Are They Know?’ en ‘Botched’ veel kijkers.

Tatiana Lagewaard, Director Content & Programming: “Geweldig dat het publiek ons zo goed heeft kunnen vinden bij de start van 2018! Hopelijk kunnen we in de komende maanden weer opnieuw onze kijkers bereiken met mooie, nieuwe en inspirerende content, maar ook met vertrouwde en gewaardeerde programma’s.”

Kijktips
Op 13 februari zijn Will & Grace terug bij TLC, elke dinsdag om 20.35 uur. In de eerste aflevering blijken Will & Grace met dezelfde man te daten zonder dat ze dit van elkaar weten. Op Discovery start op 15 februari om 20.30 uur een gloednieuw seizoen van Salvage Hunters met de antiekhandelaar Drew Pritchard die weer door heel Groot- Britannië, en dit seizoen ook Frankrijk reist, op zoek naar bijzondere items voor zijn winkel.

20:20 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Televisie | Tags: discovery networks benelux |  Facebook | |  Print |

Post een commentaar

NB: commentaren worden gemodereerd op deze weblog.