Showbizzkanaal : Archieven

30/11/2012

Nieuwe album K3 nummer 1 in de Nederlandse GfK Dutch Album Top 100

k3.JPG'Engeltjes', het nieuwe album van K3, is vandaag na een spectaculaire stijging op de eerste positie in de GfK Dutch Album Top 100 terecht gekomen. Karen, Kristel en Josje hebben afgelopen jaar hard gewerkt aan 'Engeltjes', dat op 26 november 2012 officieel uitkwam. De dames zijn door dolle heen met dit resultaat. Extra bijzonder is dat het alweer de tiende keer is dat een album van de meidengroep op deze nummer 1 positie terecht komt. Bij elkaar bezette K3 precies een half jaar de nummer 1 positie van de Nederlandse albumlijst.

Met twaalf swingende nummers, waaronder natuurlijk de titelsong 'Waar zijn die Engeltjes' van de nieuwe bioscoopfilm 'K3 Bengeltjes', blijkt het nieuwe album een schot in de roos als leuk Sinterklaascadeau of straks onder de Kerstboom. De nieuwe K3 liedjes blijven zoals altijd weer lekker in het hoofd hangen en er worden naast vrolijke meezingers ook actuele onderwerpen aangesneden, zoals 'Vind ik leuk', met een knipoog naar het immens populaire Facebook.

'Engeltjes' is sinds deze week te koop in de winkels en verkrijgbaar op iTunes: https://itunes.apple.com/be/album/engeltjes/id575160922?l...

Meer informatie kunt u vinden op www.studio100.nl

16:56 Gepost door www.showbizzkanaal.be in CD's | Tags: gfk dutch album top 100, k3, engeltjes, album engeltjes |  Facebook | |  Print |

Expeditie Robinson - Aflevering 13 op maandag 3 december 2012 om 21.30 bij 2BE

2be.JPGIn aflevering 13 van Expeditie Robinson op maandag 3 december 2012 genieten Fatima en Christophe volop na van hun geslaagde complot op de laatste eilandraad. Niemand zag het vertrek van Min Hee aankomen en haar exit zindert dan ook stevig na op Kador.

Gene en Joke beseffen als geen ander dat ze sterk uit de hoek zullen moeten komen als ze het pokerduo te slim af willen zijn. Gelukkig beschikt Gene met de gouden munt over een niet te onderschatten wapen. Bovendien beseffen Christophe, Fatima, Peggy en Fajah niet dat de gouden munt reeds gevonden is en hun plannen dus wel eens danig in de war zou kunnen sturen.

Door het voedselgebrek loopt iedereen op de toppen van zijn tenen. Vooral Peggy krijgt het lastig. De expeditieleden beslissen dan maar om op krabbenjacht te gaan. Iedereen is gemotiveerder dan ooit om immuniteit te veroveren tijdens de volgende immuniteitsproef en om bovendien te gaan aansterken op winnaarseiland.

Evi wacht de expeditieleden op voor een nieuwe boeiende proef. Bovendien krijgen de Robinsons voor het eerst te horen hoeveel kilo ze intussen zijn kwijtgespeeld tijdens Expeditie Robinson. Voor sommigen een heuse schok.

En dan is het tijd voor één van de spannendste eilandraden tot nog toe. Wie wordt de volgende die Expeditie Robinson 2012 moet verlaten?

16:50 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Televisie | Tags: expeditie robinson, 2be expeditie robinson, 2be, expeditie robinson bv's, bv's |  Facebook | |  Print |

Rok en Rol: Karolien Verbanck brengt warmte in huis tijdens de eerste winterprik

rok_rol.JPGVan maandag 3 t.e.m. donderdag 6 december 2012 om 20.35 bij Vitaya

Sinds vorige week maakt de enthousiaste Karolien Verbanck van maandag tot donderdag het mooie weer bij Vitaya. In Rok en Rol deelt ze haar origineelste ideeën en creatieve inzichten met handige of onhandige Harry’s en Henrietta's. Nu de buitentemperaturen de komende dagen voor het eerst tegen het vriespunt zullen aanleunen, maakt Karolien het in de tweede week van Rok en Rol binnen lekker warm.

Cocoonen – maandag 3 december 2012

Donkere dagen zijn voor Karolien het ideale excuus om zich af en toe diep in de zetel te laten wegzakken. En dan liefst met een warm dessertje en chocolademelk. Ook haar interieur stemt ze af op 'zalig cocoonen': vazen, kussens en theelichtjes worden in een warm jasje gestoken. En het aftellen naar de kerstdagen wordt nu nóg leuker met een zelf ontworpen adventkalender!

Wild – dinsdag 4 december 2012

Een stevige boswandeling is Karo’s favoriete activiteit op koude dagen. En als ze dan een wild hert spot, is haar dag compleet. Zo’n prachtig dier, met een prachtig gewei: perfect om juwelen aan op te hangen. Na de winterse wandeling, kan een snede vers notenbrood met een flinke laag zelfgemaakte pompoenspread dubbel en dik smaken. En dan met een dekentje in de zetel: zalig! Maar met oude fleece dekentjes kan je nog meer originele dingen doen: een tapijtje maken bijvoorbeeld. Voor Karo dé remedie tegen die gekende blote-voeten-op-de-koude-vloer-shock ‘s ochtends.

Girls Night In – woensdag 5 december 2012

De maandelijkse 'girls night in' bij één van de vriendinnen thuis is voor Karolien altijd de perfecte gelegenheid om haar creaties te showen. Deze keer neemt ze zeker haar nieuwe handtas met bijhorende kousen mee. Anekdotes uit de studententijd vormen ook een vast agendapunt op zo’n avond. Haar favoriete herinneringen heeft Karo sinds kort zelfs aan de muur genageld. En natuurlijk geen girls night zonder cocktails, met rietjes en uit een bokaal.

Hij komt, hij komt – donderdag 6 december 2012

De sint is weer in het land! En wie zoet is, krijgt lekkers. Véél lekkers. Karolien toont haar manier om het overschot aan mandarijntjes en speculaas te verwerken: in Whoopie Pies. Haar zelfgemaakte ladderkast is een prima oplossing om al het nieuwe speelgoed op te bergen. En nu is natuurlijk ook hét ideale moment om alle oude speeltjes een nieuwe bestemming te geven, op een originele lamp bijvoorbeeld.

16:47 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Televisie | Tags: rok en rol, vitaya rok en rol, winterprik, karolien verbanck |  Facebook | |  Print |

Nathalie Meskens en Jeroen Van Dyck : kookboek So good, not normal - 30-11-2012

nathalie_meskens.JPGSo good, not normal.

Thais met vork en Meskens, een Van Dyck van een kookboek.

Waarom een kookboek? Waarom nu pas, dàt is de echte vraag. Want onze liefde gaat door de maag. Eten is ons lange leven. Smikkelen, proeven, zoeken, discussiëren, proberen. Die culinaire avonturen willen we nu delen.

Thais uiteraard, want daaraan hebben we ons hart verloren. Nergens anders eten we zo godvergeten, tongstrelend, verhemeltetintelend lekker.

Het boek start met de basis. Wat, waar, waarom, hoe duur, hoe pikant. Thais voor beginners, maar zonder te schoolmeesteren. Tegelijk vertellen we over onszelf, Thailand, de ingrediënten, de zeven zaligheden, én de ongemakken onder de gordel.

Het is een boek om te gebruiken, om vuil te maken, om je over te verwonderen, om mee te lachen, om soms een wenkbrauw bij te fronsen. Eentje dat motiveert én goesting doet krijgen. Het is zoals wijzelf: met het hart op de tong en de tong uit de bek. Er is een flinke hoek af. Letterlijk zelfs. En er kleeft een vettig randje aan. Het is een spiegel van de Thaise keuken, op smaak gebracht door onze belevenissen, inzichten en ietwat naïeve blik. Niet alleen de gerechten, ook het boek zelf.

Het is een bijzonder boek met een uitzonderlijke cover, uit dezelfde stof en in dezelfde stijl als de banners die heel Thailand kleuren. Dat weerspiegelt de Thaise sfeer. En het is makkelijk af te wassen. Zo hou je tenminste je keuken proper, zelfs al raakt je ziel bezoedeld. Schriel is hij evenmin. 208 pagina’s, met hard cover, 24,5 op 24,5 centimeter: daar heeft een mens pak aan.

Toch maken we het de mensen graag gemakkelijk. Mét een blad- én boodschappenwijzer die vertellen wat die rare Thaise spullen mogen kosten. Mét tijdlijnen, die de recepten tot de pure essentie samenvatten. En mét boodschappenlijstjes - in het Nederlands én het Thais -zodat je nooit met je mond vol tanden staat.

We maken slechts een paar duizend exemplaren van So good, not normal. Op is op. Hij kost 40 euro en is enkel verkrijgbaar via Yam Thai en de website van Yam Thai waar men nu reeds kan bestellen. Je moet er dus een beetje moeite voor doen. Anders zou het niet echt Thais zijn.

Zo’n heftig kerstgeschenk, niet normaal. www.yamthai.be

13:32 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Boeken/Strips | Tags: nathalie meskens, jeroen van dyck, thais, smikkelen, proeven, zoeken, discussiëren |  Facebook | |  Print |

VIER en VIJF groeien in november derde maand op rij

Waarom doen VIER en VIJF het goed?

Sinds september is SBS Belgium voor de derde maand op rij de enige Vlaamse zendergroep die dit najaar groeicijfers optekent: zowel op het totaal aantal kijkers (+13 procent – van 12,1 naar 13,7 procent in november) als op de commerciële doelgroep VVA 18-54 (+9 procent, van 16,5 naar 18 procent) kan enkel SBS positieve cijfers voorleggen. “Terwijl alle grote Vlaamse zenders dit najaar elke maand marktaandeel verliezen op het totaal aantal kijkers (4+) en op de belangrijkste commerciële doelgroep VVA 18-54, gingen VIER en VIJF de voorbije novembermaand allebei vooruit in vergelijking met november vorig jaar”, bevestigt Thierry Tacheny, CEO van SBS Belgium. “Het VIER-marktaandeel groeit met 9 procent: de nieuwe zender had in november gemiddeld 13,2 procent marktaandeel op VVA 18-54, terwijl VT4 november 2011 afsloot met 12,1 procent op die doelgroep. VIJF groeide de voorbije maand 7 procent: van 5,6 procent marktaandeel op vrouwen 20-49 in november 2011 naar 6 procent de afgelopen maand.” Voor VIER is dat het beste novemberresultaat sinds het ontstaan van VT4 in 1995. VIJF slaagt er intussen al langer dan een jaar in om elke maand te groeien in vergelijking met twaalf maanden eerder.

Na elf weken VIER en een historische novembermaand stellen we vast dat de komst van VIER de Vlaamse televisiemarkt grondig heeft veranderd. VIER heeft zich vast in het zadel gehesen als volwaardige grote zender en het Vlaamse televisielandschap op die manier verrijkt. Omdat VIER kijkers aantrekt die voorheen moeilijk te bereiken waren, kijkers die bovendien door hun leeftijd en hun opleiding gegeerd wild op de advertentiemarkt vormen, stapten adverteerders graag mee in ons nieuwe verhaal. “En we hebben hun vertrouwen niet beschaamd”, zegt Thierry Tacheny. “De fair share van SBS Belgium op VVA 18-54 groeide sinds de start van VIER op 17 september bijvoorbeeld naar 35 procent. In dezelfde periode vorig jaar bedroeg die nog 31 procent. De fair share van SBS Belgium op VVA 18-54, SG 1-4, groeide sinds 17 september zelfs naar 38 procent, een groei met 15 procent sinds vorig jaar.”

De groei van VIER in november steunt volgens programmadirecteur Liesbet Vrieleman op verschillende pijlers. “Natuurlijk zorgden de finaleweken van De Slimste Mens ter Wereld voor een grote toeloop naar onze zender. Gemiddeld haalde De Slimste Mens in november 898.000 kijkers en 31,6 procent marktaandeel op VVA 18-54, met uitschieters tot gemiddeld 1.136.000 kijkers en meer dan 40 procent marktaandeel in de VIER-doelgroep tijdens de finaleweek. Ook het vierde seizoen van Vermist deed het de voorbije maand uitstekend, met gemiddeldes tot 537.000 kijkers en 25,9 procent marktaandeel voor een aflevering. De Kruitfabriek stabiliseert op een dagelijks gemiddelde van 226.000 kijkers en 12 procent marktaandeel op VVA 18-54 sinds de start van het programma. De start van De Rechtbank (gemiddeld 670.000 kijkers en 28,1 procent marktaandeel op VVA 18-54), Dr. Livingstone (585.000 kijkers en 18,7 procent marktaandeel op VVA 18-54) en De Pappenheimers gisteren (627.000 kijkers en 22 procent marktaandeel op VVA 18-54) doen alvast het beste vermoeden voor de komende weken.”

November was bovendien een erg populaire sportmaand op VIER. Maar liefst 698.000 kijkers voor een vriendschappelijke wedstrijd van de Rode Duivels (Roemenië-België) en een razend spannende ontknoping in de Formule 1 die door 301.000 kijkers op een zondagnamiddag werd gevolgd op VIER. Bovendien breken de kijkcijfers van de Superprestigeveldritten week na week records (gemiddeld 645.000 live kijkers tijdens de wedstrijd in Hamme-Zogge, 763.000 in Zonhoven, 767.000 in Gavere en 794.000 in Gieten).

In een veranderend televisielandschap, valt pas op hoe stabiel VIJF de voorbije novembermaand bleef groeien. VIJF had afgelopen november gemiddeld 6 procent marktaandeel op vrouwen 20-49, tussen 17u en 24u. Dat is een groei van 7 procent in vergelijking met vorig jaar. Daarmee blijft VIJF onbetwist de grootste vrouwenzender van Vlaanderen, en de voorsprong op de dichtste achtervolgers wordt op die manier alleen maar groter.

Ook de goede resultaten van VIJF in november kunnen volgens Liesbet Vrieleman niet aan één specifiek programma worden toegeschreven. “Astrid in Wonderland deed het naar goede gewoonte op vrijdagavond erg goed: in november gemiddeldes tot 205.000 kijkers en 12,5 procent marktaandeel op VIJF-doelgroep vrouwen 20-49, maar ook de herhalingen op zondag en woensdag vielen in de smaak met gemiddeldes tot 111.000 en 131.000 kijkers. De waargebeurde films op maandag zijn intussen ook een vaste afspraak geworden voor de VIJF-fans, met een uitschieter als Murder at 75 Birch (die gemiddeld 236.000 kijkers haalde) tot gevolg. VIJF-stijlgoeroe Jani Kazaltzis weet wat het is om voor een trouw publiek te stylen. Zijn programma Zo Man Zo Vrouw haalt week na week stevige kijkcijfers en hoge marktaandelen, met uitschieters tot gemiddeld 176.000 kijkers en 13,5 procent marktaandeel op vrouwen 20-49 afgelopen woensdag.”

Daarom doen VIER en VIJF het goed.

13:28 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Televisie | Tags: vier, vijf, kijkcijers sbs, de kruitfabriek |  Facebook | |  Print |

Trouwbeurs Oostende vol variatie en spektakel

trouwbeurs_oostende.JPGGisteren werd in de Lounge van Kursaal Oostende, in aanwezigheid van tal van standhouders, de tweede editie van Trouwbeurs Oostende voorgesteld. Reeds bij de eerste editie bleek dat dit niet zomaar de zoveelste trouwbeurs was. De ploeg van Kursaal Oostende staat ervoor bekend en garant om evenementen te overgieten met een flinke dosis spektakel. Op de Trouwbeurs mag u zich verwachten aan diversiteit en een paar verrassingen...

50 exposanten op 3000 m²
Van reisadvies voor de perfecte honeymoon tot exclusieve juwelen, van speciale huwelijkskaarsen tot haute couture huwelijkskledij,... Op Trouwbeurs Oostende vind je alles wat je zoekt om van die speciale dag een geslaagd feest te maken zonder problemen. Of je nu zelf de touwtjes in handen wil houden of liever alles toevertrouwt aan een professionele wedding planner, alle experts verzamelen in Kursaal Oostende van 7 tot 9 december.

Inspiratie opdoen tijdens de modeshows
Naast de vijftig standen plannen de organisatoren ook een aantal modeshows. In samenwerking met speciaalzaken Azurro, Creation Saïda, Scarpellini, Toope en kapper Ozee brengt de jonge ploeg van Kursaal Oostende een modeshow die u ongetwijfeld doet wegdromen...

Praktisch
Trouwbeurs Oostende vindt plaats op vrijdag 7 december van 19 tot 21u30, op zaterdag 8 december 2012 van 13 tot 18 uur en op zondag 9 december van 13 tot 17 uur. De modeshows zijn gepland om 20 uur op vrijdag, om 14u30 en 16u30 op zaterdag en om 14u00 en 15u30. Alle info vindt u op www.trouwbeursoostende.be.

Toegangstickets
Standaardtarief: € 8,00 pp
Nocturne op vrijdag: € 4,00 pp
Moeders en schoonmoeders: gratis
Kinderen jonger dan 14 jaar: gratis

13:25 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Evenementen | Tags: trouwbeurs oostende, oostende, trouwen, huwelijk |  Facebook | |  Print |

Succesduo uit "The Voice van Vlaanderen" lanceert nieuwe single

the_voise_van_vlaanderen.JPGZiggy Venneman en Mayken Hoessen zorgden met hun beklijvende versie van '9 Crimes' van Damien Rice, voor één van de meest memorabele momenten uit het afgelopen seizoen van “The Voice van Vlaanderen”.
 
De doorleefde, heerlijk donkere stem van ruwe bolster Ziggy, gecombineerd met het mooie, frêle engelengeluid van de ietwat schuchtere Mayken, bleek een schot in de roos. Vergelijkingen met de succesvolle combinatie Nick Cave & Kylie Minogue werden al snel gemaakt en toen al vond de jury dat ze samen een plaat moesten opnemen... en dat hebben Ziggy & Mayken nu ook gedaan!
 
Ontdek hoe hun zo verschillende stemmen opnieuw perfect samensmelten in het gloednieuwe nummer 'A Cold Night In December'. Singer/Songwriter Ziggy is zowel auteur als componist van dit prachtige nummer, dus...dit is 100% BELGISCH!!
 
Bekijk HIER de clip van “A Cold Night In December”

“A Cold Night In December”, de nieuwe single van Ziggy & Mayken, is HIER verkrijgbaar via iTunes!
Herbekijk HIER hun intens mooie versie van '9 Crimes' uit "The Voice van Vlaanderen"

13:20 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Singles | Tags: the voice van vlaanderen, vtm, ars, ziggy & mayken |  Facebook | |  Print |

DVD Toppers 2012 binnen op #1

toppers.JPGHet ongekende succes van Toppers in Concert blijft onverminderd voortduren. Ook de DVD van de 8e editie van ‘Het Grootste en Gezelligste Meezingfeest van het Jaar’ weet direct in de 1e week na de release DE NUMMER 1 POSITIE IN DE CHARTS te behalen. Net als alle voorgaande edities is er een run op de concertregistratie van Toppers in Concert 2012.

Al jaren wordt de DVD als ideaal cadeau voor Sinterklaas en Kerst gezien door de consument. De DVD laat de fans ieder jaar het concert herbeleven en het blijkt de ideale aanschaf te zijn voor feestjes in de huiselijke kring.

Wat een mijlpaal! Met de drie concerten van de editie 2012 komt het totaal aantal Toppers concerten op 25 in 8 edities Toppers in Concert. Ook dit jaar, tijdens de ‘Love Boat Edition’, vierden ruim 200.000 uitgedoste fans op grootse wijze het feest van verbroedering.

‘Het was weer optimaal genieten van ons uitzinnige publiek, volledig uitgedost in stijl van de ‘Love Boat’, en de fantastische gastoptredens van Paul de Leeuw, Glennis Grace, Lange Frans, Paul Turner en Chico & the Gypsies’; aldus de Toppers.

Geniet van deze heerlijke DVD die je weer doet verlangen naar de drie prachtige avonden ‘Toppers in Concert 2012 – The Love Boat Edition’ in mei. Bij het kijken krijgen wij er alvast weer zin in! Binnenkort meer nieuws over Toppers in Concert 2013!

Stille Weldoeners - Maandag 3 december 2012 om 20.30 bij vtm

vtm.JPGMeer dan 714.000 Vlamingen stemden af op de eerste Stille Weldoeners van het nieuwe seizoen, wat resulteerde in een marktaandeel van 27,5% (VVA 18-54, alle cijfers Live+2). In deze aflevering gaf IT-ondernemer Michel Keymeulen uit de Vlaamse Ardennen vorm aan zijn engagement en zette zich in de provincie Antwerpen in als vrijwilliger bij verschillende organisaties. Deze directe aanpak hielp hem om een project uit te kiezen om op langere termijn te ondersteunen.

Op maandag 3 december 2012 wordt hoteleigenaar Jos Franssen uit Kinrooi gevolgd tijdens zijn vrijwilligersweek in Leuven. Deze stad is een zeer bewuste keuze, want hij heeft gelezen dat Leuven een dementievriendelijke stad is en wil hier meer over weten. Zijn moeder had immers dementie en is in een rusthuis overleden. Jos heeft het er nog steeds moeilijk mee dat zijn moeder niet thuis verzorgd kon worden.

In Leuven neemt Jos contact op met Helga, die het project “Vergeten naar buiten te komen” behartigt. Deze organisatie zet zich in voor thuiswonende Leuvenaars met geheugenproblemen en helpt hen om hun isolement te doorbreken. Jos trekt een dag op met Jeanine, een bejaarde vrouw met afasie waardoor ze niet praat. Tijdens de wandeling in de kruidentuin beseft Jos dat vrijwilligerswerk ook tijd maken is voor mekaar en dit raakt hem diep.

Jos steekt als vrijwilliger ook de handen uit de mouwen in het buurthuis Casablanca, waar buurtwerker Johan samen met de andere helpende handen elke dag kleine wonderen verricht. Om de inwoners samen te brengen, worden er in het sociaal restaurant van Casablanca dagelijks verse maaltijden bereid voor 4 euro. Maar de vrijwilligers organiseren ook opruimacties om de wijk leefbaar te houden en ze zetten hun schouders onder een jaarlijks wijkfeest. Jos helpt mee met alle facetten.

Het vrijwilligerswerk in Leuven wordt voor Jos een emotionele confrontatie met zichzelf en met zijn verleden. Aan het einde van de week kiest Jos een organisatie die hij op lange termijn wil ondersteunen.

10:14 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Televisie | Tags: stille weldoeners, vtm stille weldoeners, vtm, vmma, armen, rijke, buurthuis casablanca, leuven |  Facebook | |  Print |

Tjeerd Oosterhuis verrast met platina voor Kinderen voor Kinderen CD

kinderen_voor_kinderen.JPGNa het goud van twee weken geleden kwam donderdag 29 november bij Vara’s Kinderen voor Kinderen het nieuws binnen dat er inmiddels meer dan 50.000 exemplaren zijn verkocht van de nieuwe cd ‘Hallo Wereld’. Dat betekent een platina album.

De 33e CD van het bekende Kinderkoor is een groot succes en behaalde afgelopen week ook al de nummer 1-positie in de album top 100. Het album is geproduceerd door Tjeerd Oosterhuis; zangcoach en koordirigent is Jorge Verkroost. De dansacademie van Lucia Marthas verzorgt de choreografie voor de koorleden.

Tjeerd Oosterhuis wordt verrast in RTL Boulevard
Tjeerd Oosterhuis werd donderdagmiddag met het nieuws verrast door zijn eigen vrouw Edsilia Rombley. ‘Ik weet hoe ontzettend leuk en belangrijk hij dit vindt, ik doe het heel graag’, was haar spontane antwoord op het verzoek van Kinderen voor Kinderen en RTL Boulevard om de platina plaat aan haar man uit te reiken. Tjeerd zelf was enorm verrast en trots, zoals werd vastgelegd voor de camera van RTL Boulevard. De uitreiking was te zien in de uitzending van 29 november, waarbij presentatoren Winston Gerschtanowitz en Albert Verlinde het grote succes van de cd aankondigden. ‘Ook bij mij thuis is het een grote hit!’, aldus Winston. Tjeerd zelf kijkt alweer vooruit: ‘We zijn al gestart met de voorbereidingen voor CD 34: ook daar gaan we tenminste voor goud!’

Hallo Wereld, Favoriete Meester, Tattoo en Meidenfeest
De CD heeft 11 nieuwe liedjes waaronder het door Ali B. geschreven ‘Favoriete Meester’, ook gebruikt als song in de populaire kinderfilm Mees Kees. ‘Ik wil een Tattoo’ is natuurlijk van de hand van Ben Saunders en Sara Kroos schreef ‘Meidenfeest’. De CD-single ‘Hallo Wereld’ was in oktober op (bijna) alle basisscholen te horen als lied van de Kinderboekenweek. Tekst van ‘Hallo Wereld’ is geschreven door kinderboekenschrijver Sjoerd Kuyper.

De dvd met registratie van de live show ‘Kinderen voor Kinderen Live in Concert’, waarbij het koor alle liedjes van de nieuwe CD ten gehore brengt, ligt vanaf vandaag ook in de winkels.

10:11 Gepost door www.showbizzkanaal.be in CD's | Tags: tjeerd oosterhuis, album kinderen voor kinderen, rtl boulevard |  Facebook | |  Print |

1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende