algemeen : Showbizzkanaal

18/07/2017

Sterren doen mee aan nieuwe veiligheidsvideo British Airways

sterren.JPGEen groep beroemdheden, waaronder Gordon Ramsay, Rob Brydon, Sir Ian McKellen en Thandie Newton doen mee in de nieuwe veiligheidsvideo van British Airways die in september lanceert.

De nieuwe film bevat een aantal van de meest geliefde personages uit Groot-Brittannië en is gemaakt om klanten van British Airways te helpen bij het begrijpen van belangrijke veiligheidsboodschappen. Daarnaast hoopt het mensen te stimuleren om geld te doneren aan 'Flying Start', de wereldwijde partnership tussen British Airways en Comic Relief.

Een Director’s cut van de video is hier te zien: https://www.youtube.com/watch?time_continue=177&v=YCo...

21:46 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: british airways |  Facebook | |  Print |

05/07/2017

Bjorn Verhoeven wordt manager bij Isola Belgium

bjorn_verhoeven.JPGSola Belgium NV, maakt zijn slogan ‘Innovatie in isolatie’ ook waar in het managementteam. 

Na de zomervakantie zal het managementteam bij Isola Belgium NV (Tongeren/Kortrijk) uitgebreid worden met 2 sterke persoonlijkheden, en daar is BJORN VERHOEVEN (37) één van als CBO (Chief Brand Officer).

Als radiopresentator, coach en manager bij diverse mediabedrijven zoals Medialaan (Qmusic & JOE) en Mediahuis (TVL) wist hij 20 jaar lang zowel strategische en creatieve communicatie, als branding succesvol te implementeren. Waar vroeger een marketingmanager werd gezocht in het managementteam, opteert Isola Belgium NV innovatief voor een Chief Brand Officer. In deze nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor het imago, beleving en merkbelofte van Isola Belgium NV. Dit op diverse vlakken van zowel marketing (on- en offline), sales, personeel, design, public relations en klantenservice.

“20 jaar lang mocht ik al mijn steentje bijdragen aan de innovatie van het radiolandschap, met de opstart van de eerste commerciële radio’s voor Medialaan. Nu ga ik graag de uitdaging aan om deze communicatie-, management- en marketingkennis ook te gebruiken in de bouwsector die ook voor een enorme innovatie en ®evolutie staat. ISOLA Belgium is een referentie in België als het gaat om isolatie, heeft een schat aan experten en uitstekende producten aan boord en wil meer dan ooit een sterk merk zijn met een ongeëvenaarde klantenbeleving. Wij zullen in alles een stap verder gaan en niet alleen een woning of project isoleren, maar onze bouwers en verbouwers goed informeren, adviseren en hen een unieke beleving geven als ze in aanraking komen met ons. Een perfecte begeleiding op economisch, ecologisch en esthetisch vlak is wat we beloven. Samen zoeken naar de optimale totale besparing en het verminderen van de voetafdruk voor het milieu zijn essentieel!”

Uiteraard zal Bjorn naast zijn nieuwe job bij Isola Belgium ook nog actief blijven als DJ, presentator, radio en TV stem, VoiceOver in de media en de muziek, wat dan ook nog steeds zijn passie is, maar dan vooral in het weekend. Bjorn Verhoeven is wellicht dé allround dj van Vlaanderen en zal dat met veel plezier blijven :) Eender welk feest je ook voor ogen hebt, Bjorn Verhoeven zorgt voor mega ambiance!  

Referenties: Foute Party Flanders Expo, Q-Party’s, JOE fm Greatest Hits Party, Centrum Awards Roeselare, Radio Contact, TVL, Het Schlagerfestival Ethias Hasselt, Kanaal 2 Mega On Air Flanders Expo, Kanaal 2 Mega On Air Sportpaleis, Gulden Eifeesten Kruishoutem, Mennefeesten Ingelmunster, Personeelsfeesten Record Bank, Personeelsfeesten Vanreusel Snacks, OGH Varsenare, Awards Groot Menen, Albumvoorstellingen Universal Music Belgium, JOE fm Greatest Hits Party’s, Legendary 90’s, De Nacht van Exclusief Relaunch Party, De Nacht van Exclusief #DNVE, Eskimofabriek Gent, Personeelsfeest Sint-Trudo Ziekenhuis, Vostertfeesten Bree, …

21:51 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: bjorn verhoeven, isola belgium |  Facebook | |  Print |

02/07/2017

Romeo’s verkopen op vier maanden meer dan een half miljoen Romeo’s Frikandel XXL’en

roland_hermans.JPGZe wonnen een MIA, Radio 2 Zomerhit, enkele anne-awards en ze hebben tegen hun muur een paar gouden platen hangen, maar een officiële onderscheiding voor de verkoop van meer dan 500.000 ‘Romeo’s Frikandel XXL’ curryworsten, dat hadden ze nog niet. “Ongelofelijk. We hebben hem voorgesteld op de vooravond van Valentijn en begin maart lagen er 300.000 ‘Romeo’s Frikandel XXL’en in een paar duizend frituren in België. De voorbije vier maanden hebben de mensen massaal onze 35 centimeter gekruide worst ontdekt en ondertussen zijn er al meer dan 500.000 verkocht en still counting”, zegt Romeo Chris Van Tongelen. “Als je even rekent, dan hebben De Romeo’s een worst gedraaid van bijna 200 km lang, goed voor de lengte van 2000 voetbalvelden. Indrukwekkend als je er een moment stil bij staat”, zegt Davy Gilles.

Ambitieus

Ook bij vleesproducent Vanreusel, die 'De Romeo’s Frikandel XXL' produceert en verdeelt, zijn ze positief verrast. “Toen onze vertegenwoordigers ‘De Romeo’s Frikandel XXL’ gingen voorstellen bij onze frituristen, wisten we dat het goed zat. De reacties waren onmiddellijk positief en resulteerden in een uitlevering van 300.000 frikandellen in België. Dat gegeven was opzienbarend, maar dat we vier maanden later meer dan 500.000 stuks zouden verkocht hebben, dat overtreft onze stoutste dromen. We kunnen inderdaad spreken van een mega succes én daarom blijven we hem produceren, uitleveren en aanbieden aan de consument via de frituren”, zegt gedelegeerd bestuurder Bart Vanreusel.

“’De Romeo’s hebben de grootste en de langste”, niet alleen in Vlaanderen, maar ook in Wallonië wordt 'De Romeo’s Frikandel XXL’ verdeeld en ik hoor dat ze bij Vanreusel overwegen om hem ook te gaan exporteren naar de buurlanden”, zegt Gunther Levi. Bart Vanreusel: “Klopt. We krijgen signalen uit Nederland en Duitsland dat ze geïnteresseerd zijn in ‘De Romeo’s Frikandel XXL’. De gekruide, licht pikante vleessnack van De Romeo’s van 35 centimeter, heeft er nu al fans. Hij is er voorlopig officieel nog niet, maar we denken er wel over na. Momenteel focussen we nog volop op België, waar de promotie voor ‘De Romeo’s Frikandel XXL’ de komende maanden mét De Romeo’s wordt doorgetrokken.”

Foto: Roland Hermans

15:28 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen, Muziek | Tags: romeo’s frikandel xxl, de romeo's |  Facebook | |  Print |

26/06/2017

Jubileumreis met Jacky Lafon naar Rhodos van 04/9 tot 14/09/2017

Vier samen met Jacky Lafon haar jubileum en geniet van de Griekse cultuur op Rhodos. Tijdens deze onvergetelijke reis verblijf je in het prachtige Grecotel Rhodos Royal****,gelegen aan het strand, op basis van All Inclusive.
Prijs 1.225 euro pp ALL INCLUSIVE
Zon, zee, strand en Jacky Lafon! Plezier verzekerd
voor inlichtingen en boekingen Project Reizen
Dries 1 - 9112 Sinaai
Belgium
info@projectreizen.be
tel. +32 3 210 86 00

21:26 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: jacky lafon, rhodos |  Facebook | |  Print |

30000 kinderen dansen samen het schooljaar uit

blitz.JPGVrijdag is het de allerlaatste schooldag en dat laten kinderhelden Pieterjan en Jens van BlitZ niet onopgemerkt voorbij gaan!

Enkele weken geleden lanceerden de jongens een oproep: ,,We roepen alle Vlaamse basisscholen op om het schooljaar af te sluiten met ons nieuwste dansje Doe De Dabidee!”, aldus BlitZ.

Wereldrecord
De oproep kende een onverwachts succes: reeds honderden scholen registreerden zich als ‘Dabidee school’ en dat toont zich ook op YouTube waar de hit al een ongekend succes kent. De jongens azen ook op een wereldrecord. ,,Meer dan 30000 kinderen zullen op hetzelfde moment de “Dabidee” dansen. Dat kan niet anders dan een record zijn… En dat allemaal dankzij alle actieve Vlaamse scholen!” vertellen Pieterjan en Jens en enthousiast. ,,Met deze actie zetten we ook het belang van bewegen in de kijker, maar vooral… wat is er leuker dan dansend het schooljaar af te sluiten?”, aldus BlitZ.

Na de ‘Tsjoe Tsjoe Wa’ en de ‘Macarena’ is er nu dus de ‘Doe De Dabidee!’ .Deze nieuwe single heeft niet alleen een refrein dat urenlang in je hoofd blijft hangen, de makkelijk meezingbare tekst zet jong en oud onmiddellijk aan het dansen. Wees er maar zeker van dat de Dabidee-dans deze zomer op tal van vakantieclubs, kampen en speelpleinen zal worden meegedanst.

‘Doe De Dabidee!’ Is te downloaden via iTunes en Google Play en te bekijken via Youtube.

Scholen die nog wensen aan te sluiten, vinden alle info op www.blitzonline.be/dabidee

19:03 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: blitz, kinderen, school, doe de dabidee |  Facebook | |  Print |

Creatief duo Lau & Ludo winnen XITE Zoekt Reporter

XITE Zoekt Reporter, Lau & Ludo, Na een spannende finale op “Genk on stage” is de winnaar van XITE Zoekt Reporter bekend: het creatieve duo Laurins Dursin en Ludo Lhoest maken voortaan naast Kortrijk en de catwalks ook de festivals onveilig.

Beiden getekend bij Dominique Models en beiden gefascineerd door social media, begonnen ze hun eigen YouTube-kanaal. In "Lau&Ludo" tonen ze hun leven: zo zagen hun volgers Lau’s acteertalenten in “Sunny days” de nieuwe clip van Armin van Buuren of zijn dansmoves met exclusieve beelden van Nike’s SS18 show. Het creatieve duo neemt de volledige productie in handen en maakt zelfs hun eigen muziek. Laurins &Ludo grijpen de kans die XITE bood met beide handen. “XITE is voor ons de opportuniteit om op grotere schaal te doen wat we graag doen: mensen entertainen!” 
 
Lau & Ludo slepen niet alleen een jaarcontract bij XITE in de wacht, ze krijgen ook een smartphone met Orange-jaarabonnement en dankzij Beerens b2cars.be rijden zij de hele zomer in de XITE Mini naar de festivals. Eerste stop: het Summerfestival - wie graag een lift van hen krijgt, mag dat @XITEBE laten weten.

18:54 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: xite zoekt reporter, lau & ludo |  Facebook | |  Print |

10/04/2017

Rachel Hazes gaat professionele hulp zoeken

rachel.JPGVandaag laat Melvin Produkties weten dat Rachel Hazes, na goed overleg met mensen uit haar directe omgeving, heeft besloten om professionele hulp te zoeken om haar geestelijk bij te staan.   

Rachel heeft veel meegemaakt in haar leven en dat alles bij elkaar opgeteld, is haar de laatste maanden steeds zwaarder gaan vallen. Het leek haar daarom beter om hier met hulp van buitenaf aan te werken.

Ruim een week geleden heeft Rachel deze hulp gevonden en is ze inmiddels bezig met haar herstel.  

Roxeanne: "Ik ben ontzettend trots op mijn moeder dat zij deze stap genomen heeft. Ik zou het zeer op prijs stellen als hier respectvol mee omgaan wordt zodat zij in alle rust kan werken aan haar herstel. "

Wij, Melvin Produkties, zijn heel blij dat we voor Rachel een fijne omgeving hebben kunnen vinden waar ze in alle rust met de juiste begeleiding kan werken aan haar genezing.

23:08 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: rachel hazes, melvin produkties |  Facebook | |  Print |

05/04/2017

Belle Perez is het gezicht van minerale make-uplijn Bellápierre

belle_perez.JPGDe 100 % minerale make-uplijn Bellápierre kan rekenen op een nieuwe ambassadrice. 
Zangeres Belle Perez is het gezicht van het merk.

Bellápierre en Belle Perez. Niet alleen lijken de namen op elkaar, ook inhoudelijk matchen beide ‘merken’.

- Natuurlijke schoonheid - Puur natuur  - Sympathiek - Blijver

Natuurlijke schoonheid

Belle Perez, de Limburgse schone met Spaanse roots is hét voorbeeld van een natural beauty. Toch moet ze voor haar optredens, fotoshoots en televisie-optredens meermaals gemaquilleerd worden.  “In het verleden kreeg ik soms wat uitslag van al die producten die op mijn gezicht werden gesmeerd.  Sinds ik via topvisagiste Caroline Rigo Bellápierre heb ontdekt tijdens een fotoshoot, wil ik niets anders meer. Niet alleen door de naam, maar zeker ook door de kwaliteit van de producten. Het voelt allemaal zo licht aan.  Mijn huid kan ademen, het ziet er allemaal heel natuurlijk uit en ik heb geen uitslag meer. Bovendien is het super makkelijk en snel om zelf aan te brengen, iets wat ik alleen maar kan toejuichen als kerverse moeder, met weinig tijd,” lacht Belle. 

Puur natuur

Bellápierre staat voor 100% minerale make-up zonder toevoeging van synthetische stoffen, talk, olie of parfums.  Deze producten bestaan uit natuurlijke ingrediënten en zijn daarom geschikt voor elke type huid.  Door het natuurlijke karakter wordt de make-up één met de huid en voel je haast niet dat je make-up draagt.  Het lijkt wel een tweede huid.

De laatste jaren kent het merk een opmars in de Belgische en Nederlandse make-upwereld.  Elke schoonheidsspecialiste en visagiste is overtuigd van de kwaliteit van deze natuurlijke make-up. De meeste schoonheidszaken bieden deze minerale make-up dan ook aan in hun assortiment.

Ook Belle Perez is bezig met gezonde en natuurlijke voeding, zowel innerlijk als uiterlijk. “Het gebruik van minerale producten op mijn gezicht, geeft me een veilig gevoel,” vertelt ze.

Sympathiek en blijvend

“Wij zijn ontzettend blij dat de sympathieke Limburgse dame onze gezicht wil zijn.  Belle is net als ons merk natuurlijk, down to earth en een echte blijver,” vertelt Winny Van Dijck, verdeler van Bellápierre in de Benelux. “Belle Perez staat al meer dan 15 jaar op de planken, ook Bellápierre bestaat al 12 jaar.  De laatste jaren hechten mensen meer en meer belang aan wat ze op hun huid smeren.  Weet wat je smeert! Wij garanderen een 100% natuurlijk product, dat geschikt is voor elke huid.”  Als je al deze kenmerken samenvoegt is het duidelijk dat Belle Perez de ideale ambassadrice is voor dit merk. “Overal waar ik ga optreden, in Nederland, Spanje of België, neem ik mijn Bellápierre mee,” knipoogt la Perez. 

19:44 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: belle perez, bellápierre |  Facebook | |  Print |

08/03/2017

Jean-Claude Van Damme en GAIA bundelen de krachten voor dierenrechten!

van_damme.JPGActeur Jean-Claude Van Damme, "the Muscles from Brussels", en dierenrechtenorganisatie GAIA gaan nauwer samenwerken voor het dierenwelzijn. Dat hebben de acteur zelf en GAIA-voorzitter Michel Vandenbosch gisteren bekend gemaakt in Knokke waar JCVD momenteel verblijft. 

JCVD zal met GAIA mee op de bres staan en campagnes van de organisatie steunen, o.a. voor een verbod op de pelsdierhouderij in Vlaanderen en tegen het dierenleed bij verre veetransporten. 

In 2011 had JCVD al eens zijn gezicht geleend aan een affichecampagne  van GAIA tegen het leed van nertsen voor de productie van bont. Die affiche toonde een kwetsbare JCVD, die meelevend een gevilde nerts in zijn armen houdt. Sindsdien bleef de acteur contact houden met GAIA.  Begin dit jaar postte hij een videoboodschap waarin hij zijn grote waardering voor het werk van GAIA uitte. Ook zijn zoon en dochter steunden eerder al een campagne van GAIA, meer bepaald tegen het houden van leghennen in kooisystemen en tegen dwangvoederen. 

Nu wordt de samenwerking tussen JCVD en GAIA structureler. 

Michel Vandenbosch: "Jean-Claude Van Damme wordt een internationale ambassadeur voor GAIA en GAIA wordt in Europa de partnerorganisatie in de strijd die Jean-Claude Van Damme als celebrity met wereldfaam wil voeren voor het dierenwelzijn. We zijn zeer vereerd dat hij voor GAIA kiest. Bedoeling is dat hij de GAIA-campagnes ondersteunt en bij zijn wereldwijd netwerk van miljoenen fans bekend maakt". JCVD liet zich lovend uit over GAIA: "GAIA meent het oprecht voor de dieren en levert geweldig werk."

16:52 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: jcvd, knokke, jean-claude van damme, gaia, dieren, dierenrechten |  Facebook | |  Print |

14/02/2017

Michael Lanzo heeft grootse plannen in de horeca

michael.JPGAfgelopen zondag was een ontzettend belangrijke dag voor Michael Lanzo, hij zou die dag immers optreden in ‘Den Toerist’ in Meulebeke en op z’n Facebookprofiel stond tevens te lezen dat hij iets heel belangrijks te melden had, iets dat z’n leven voorgoed zou veranderen. Terwijl iedereen dacht dat het om een huwelijksaankondiging ging sloeg Michael iedereen toch even met verstomming…

Michael mocht gisteren eindelijk aankondigen dat hij 1 van de 2 zaakvoerders wordt van ‘Den Toerist’, samen met Andy Vervaecke (de vader van kindsterretje Kitana waarmee Michael vorig jaar het duet ‘Tibeau’ opnam). “Het is altijd mijn droom geweest om een zaak uit te baten met een zaal waar ik optredens en feesten kan organiseren en waar ik achter de toog kan staan i.p.v. alleen maar op te treden”, aldus een enthousiaste Michael. “Ik zal er uiteraard wel ‘ns optreden, maar onze gasten mogen het zeker niet vanzelfsprekend vinden dat ik er ook altijd zelf ga zingen.”

Ook Andy glundert van trotsheid en enthousiasme. ”Dit is een droom die ik in vervulling zie gaan, ook al zullen Michael en ik ieder onze eigen taken hebben, we gaan mekaar perfect aanvullen. We zijn al langer goeie vrienden en 100% voor onze gemeenschappelijke passie gaan. Onze wens is om bekende en minder bekende artiesten de gelegenheid tot optreden te geven in onze zaak.”, aldus Andy.

Vanaf 1 maart zullen Michael en Andy officieel de fakkel overnemen van de vorige zaakvoerders. Nieuw is dat er naast de feestzaal vanaf maart ook een cafégedeelte zal komen dat 7 dagen op 7 zal geopend zijn. De gasten kunnen vanaf dan dus ook gezellig een glas komen drinken of een hapje komen eten, ook wanneer er geen evenement in de feestzaal wordt georganiseerd. Het Café krijgt de naam ‘Het Muziekcafé’, de zaal blijft ‘Den Toerist’, een begrip sinds jaar en dag in de regio.

Michael en Andy willen heel wat optredens en evenementen organiseren in hun zaak, ook vaste namiddagshows zullen een plaatsje krijgen. Jong en oud moet zich welkom voelen bij ‘Den Toerist’, er is voor ieder wat wils. “Muziek zal de rode draad vormen doorheen de zaak,” aldus Michael, “vanaf je bij ons binnenstapt moet het meteen duidelijk worden dat we live-muziek hoog in het vaandel dragen”.

Beide heren hebben er duidelijk erg zin in, naast Michael’s drukke agenda, z’n recentelijke switch van management en een nieuwe single van de hand van John Terra waaraan hij dezer dagen werkt is ‘Het Muziekcafé – Den Toerist’ een ontzettend leuke uitdaging die hij met z’n kameraad mag aangaan.

“Het Muziekcafé - Den Toerist” is gelegen op de Bruggesteenweg 27 in Meulebeke, omstreeks midden april plannen de heren een openingsevenement met artiesten en een unieke show, waarover binnenkort meer.

13:40 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen, Muziek | Tags: michael lanzo |  Facebook | |  Print |

1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende