algemeen : Showbizzkanaal

01/12/2017

Studio 100 neemt Emmy Awards winnaar Little Airplane Productions over

studio100.jpgStudio 100 heeft het New Yorkse bedrijf Little Airplane Productions overgenomen. Animatiebedrijf Little Airplane Productions werd in 1999 opgericht door Josh Selig en won al heel wat internationale topprijzen, waaronder 21 Emmy Awards.

Little Airplane is bekend van de series The Small Potatoes, Super Wings, Wonder Pets, P. King Duckling en vele andere. Stuk voor stuk originele producties gemaakt vanaf een wit blad, voor zenders wereldwijd. Little Airplane heeft ook heel wat internationale coproducties op zijn palmares. Het bedrijf werkt nauw samen met de grote Amerikaanse zenders zoals Disney, Nickelodeon, Universal, Amazon en Netflix. Binnen Europa hebben ze sterke banden met KIKA, Cbeebees, BBC en Canal+. Wat Little Airplane bovendien uniek maakt, is dat ze vanuit China voor China content ontwikkelen, die ook buiten China verkocht wordt. Een voorbeeld daarvan is Super Wings.

Studio 100 zet met deze Amerikaanse acquisitie een belangrijke stap in de verdere internationale expansie van de groep.

Hans Bourlon en Gert Verhulst, oprichters en CEO ‘s van Studio 100, zijn erg opgetogen over deze overname. Hans Bourlon: “Ik heb al jaren veel bewondering voor het werk van Little Airplane. Het bedrijf is uniek. Het heeft een verbazingwekkende creatieve kracht en heeft de meest fantastische series en liedjes geproduceerd. Mijn absolute favoriet is ‘The Potato Train’ van ‘The Small Potatoes’.”

https://www.youtube.com/watch?v=aXKkzzZUGpw

Josh Selig, oprichter en president van Little Airplane Productions: “Ik ben enorm tevreden dat Little Airplane de krachten bundelt met onze vrienden bij Studio 100 en hun geweldig bedrijf. Er is een grote synergie tussen onze bedrijven en teams, en we kijken uit naar de mooie nieuwe content die we samen gaan maken voor kinderen wereldwijd.”

Josh Selig gaat nauw samenwerken met oprichter en CEO van Studio 100, Hans Bourlon en met Hans Ulrich Stoef, CEO van Studio 100 Media. Little Airplane Productions blijft zich concentreren op het ontwikkelen en realiseren van nieuwe projecten, in nauwe samenwerking met Studio 100’s animatiestudio ‘s: Studio 100 Animation in Parijs en Flying Bark Productions in Sydney. Studio 100 Media (München) zorgt voor de internationale verkoop van content en de exploitatie van licenties en merchandising, en voor de wereldwijde distributie van nieuwe merken en producties.

Hans Ulrich Stoef, CEO van Studio 100 Media en m4e: “We werken al jaren succesvol samen met Josh en zijn team. We zijn dan ook zeer enthousiast dat we nu de opportuniteit hebben om onze krachten op een veel breder niveau te bundelen. Nadat m4e en ik ons begin dit jaar bij Studio 100 gevoegd hebben, was de logische volgende stap in de internationale expansie om in een partnerschap met Little Airplane Group te stappen. We zijn onder de indruk van de verwezenlijkingen van Little Airplane Group en hun sterke expertise in het kinder- en familie-entertainment. We kijken er enorm naar uit om samen wereldklasse te creëren. ”

Info: http://web.littleairplane.com/

 

06:09 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: studio 100, emmy awards, little airplane productions |  Facebook | |  Print |

11/11/2017

Studio 100 stapt in start-up Trooper

studio100.JPGGeld inzamelen voor je vereniging of goede doel zonder dat het je moeite of één eurocent extra kost. Dat is het uitgangspunt van Trooper: via dit digitaal platform zamel je geld in voor jouw vereniging door online te shoppen.

Studio 100 investeert in Trooper, omdat het gelooft in het belang van verenigingen.

Hans Bourlon van Studio 100 : “Er zijn 100.000 verenigingen in Vlaanderen: zij zijn de maïzena, ze zorgen voor verbinding. Ze vormen onze kinderen, geven iedereen de kans om zich te ontwikkelen. Maar ze staan ook onder druk: minder subsidies en minder vrijwilligers. Ik heb zelf heel veel geleerd bij de scouts. En er ook enorm van genoten. Bij Studio 100 worden we geregeld benaderd door start-ups. Door in zee te gaan met Trooper, kunnen we al ondernemend een goed doel steunen.”

Vanaf nu kunnen trouwe supporters, leden van verenigingen, kortom iedereen, heel eenvoudig extra geld inzamelen door online te shoppen via www.trooper.be . Elke vereniging krijgt een eigen Trooperpagina met links naar bekende webshops (JBC, Torfs, Coolblue, Booking.com, Cheaptickets, Apotheek Online...) Al wie eerst via die Trooperlinks naar zijn/haar favoriete webshop surft, verdient gemiddeld 5% per aankoop voor zijn/haar vereniging, zonder zelf één euro extra te betalen.

Nu al wordt dagelijks voor duizenden euro ‘s geshopt (“getroopt”) via Trooper, ten voordele van meer dan 250 verenigingen, en dit groeit snel! Alles met één doel: verenigingen ondersteunen om hun dromen en plannen te realiseren.

Trooper werd opgericht door Elisabet Lamote, Klaas Olbrechts en Jan Dejonghe. Na een lokale testfase, is Trooper sinds 6 september klaar voor het grote publiek.

Elisabet Lamote : “Dankzij de investering van Studio 100 kan Trooper sneller doorgroeien en meer verenigingen ondersteunen. Nu is alles geautomatiseerd en kunnen we een nieuwe vereniging meteen ‘online’ zetten. Juist op tijd voor de belangrijke eindejaarsperiode!”

Verenigingen die via Trooper geld willen inzamelen, kunnen zich eenvoudig registeren op www.trooper.be

21:11 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: studio 100, start-up trooper |  Facebook | |  Print |

25/10/2017

Roger van Damme is beste patissier ter wereld

Roger van Damme, patissier, Roger van Damme werd net in Warschau op The Best Chef Awards 2017, uitgeroepen tot Best Pastry Chef van de wereld. The Best Chef Awards geeft een selectie van de top 300 chefs in de wereld. In de lijst staan zeer grote internationale namen. Roger van Damme behaalde met Het Gebaar maar liefst de 68ste plaats in deze lijst. Naast de top 300 Chefs kent de gerenommeerde Best Chef Awards ook prijzen toe aan chefs in verschillende categorieën waaronder vrouwelijke chef, reizende ster en patisserie. In deze laatste categorie behaalt Roger van Damme, maar liefst de eerste plaats en kan zich dan ook de beste patissier ter wereld noemen.

Roger van Damme: “Na 25 jaar een prijs krijgen van dit wereldniveau, vind ik zeer uniek. Dit is een ongelofelijk mooie bekroning van mijn carrière. De chefs waar ik tussen sta in de lijst zijn een voor een zeer grote namen. Gerenommeerde patissiers en chefs van over heel de wereld. Ik voel me dan ook zeer vereerd om ertussen te mogen staan. Het is een bekroning voor het harde werk van heel ons team. Ik probeer van mijn desserts steeds kunstwerken te maken en vind het ook belangrijk dat er een concept achter zit. Om die reden werk ik ook graag samen met kunstenaars en architecten zodat ik mijn creaties naar een nog hoger niveau kan tillen.”

Andere Belgen in de lijst van de top 300 Chefs: Lionel Rigolet van Comme Chez Soi, Emmanuel Stroobant, chef in Relais & Châteaux in Singapore, Peter Goossens van Hof van Cleve, Christophe Hardiquest van Bon-Bon, Sang Hoon Degeimbre van l’Air du Temps, Gert De Mangeleer van Hertog Jan, Damien Bouchery van Bouchéry. Ook Nederlanders Syrco Bakker van Pure C en Nick Bril van The Jane stonden in de lijst en Nick Bril behaalde met The Jane maar liefst de vijfde plaats in de top 300 Chefs.

20:55 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: roger van damme, patissier |  Facebook | |  Print |

23/10/2017

Humor van de bovenste plank met het De 3 Wijzen-bordspel!

de_3_wijzen.JPGDe Nederlandse spellenfabrikant Just Games slaat de handen in elkaar met Eén om het legendarische spelprogramma De 3 Wijzen als bordspel richting jouw huiskamer te brengen. Beleef de quiz vanop de eerste rij en haal alles uit de kast om je vrienden of familie te overtreffen!

Fans van de quiz verenigt u! Het legendarische spelprogramma werd eerder dit jaar al in een nieuw jasje gestopt door Kobe Ilsen. En vanaf nu kan je De 3 Wijzen ook zélf spelen in je huiskamer met het ‘De 3 Wijzen’-bordspel!

De stoeltjes waarin onder meer Tom Waes, Cath Luyten en Jeroen Meus zetelen, zijn op zoek naar nieuwe eigenaars. Aan jou om hun plaatsen in te nemen en in enkele rondes ervoor te zorgen dat je, door je overtuigingskracht en inschattingsvermogen, de meeste punten bijeen sprokkelt.

Bij De 3 Wijzen moet je elkaar ervan overtuigen dat je het juiste antwoord weet op de vraag die gesteld wordt. Maar er kan maar één speler het juiste antwoord geven op de vraag. Bluf om ervoor te zorgen dat je medespelers hun punten op jou inzetten en probeer niet op te vallen zodra jij het juiste antwoord moet voorlezen.

Wie vertelt de waarheid?

Aantal spelers: 3-6
Leeftijd: 10+
Consumentenadviesprijs: 24,99

20:21 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: de 3 wijzen-bordspel, de 3 wijzen |  Facebook | |  Print |

10/10/2017

Nieuwe liefde voor Mr Gay Belgium-organistor Bram Bierkens

bram_bierkens.jpgEind mei maakte Bram Bierkens (30), de drijvende kracht achter de verkiezing van Mr Gay Belgium bekend dat hij niet langer in relatie was met Ivan Denis (26).

Maar na enkele moeilijke maanden blijkt hij opnieuw het geluk te hebben gevonden. Bierkens vormt sinds een korte tijd een koppel met Raf Van Puymbroeck (23), ex-Mr Gay Belgium | Europe 2016 en docent aan de Thomas More Hogeschool.

“Ik werkte meer dan een jaar erg intens met Raf samen en na zijn periode als Mister en de breuk met Ivan was hij mijn steun en toeverlaat. De klik was er dus blijkbaar niet enkel op zakelijk vlak. We zijn erg gelukkig en een goed team.”, zegt Bierkens.

“We beseffen uiteraard wel dat sommige mensen hun mening over onze relatie gaan vormen”, gaat Van Puymbroeck verder. “Maar daar staan we boven. Ik leerde tijdens mijn jaar als Mr Gay Belgium dat we helaas nog elke dag met vele vooroordelen te maken krijgen en dat zal over mijn oprechte liefde voor Bram waarschijnlijk niet anders zijn.”

Van Puymbroeck zal ook op professionele basis de samenwerking met Bierkens verder uitbouwen. Want hij stapt mee in de vereniging Mr Gay Belgium als choreograaf en mede-organisator en is één van de groepsleden van de High Heels Dance-formation TrinXX, waar Bierkens het management voor doet.

“We zijn ook weer klaar om er samen een prachtig en uniek Mister Gay Belgium jaar van te maken. De inschrijvingen voor 2018 lopen binnen en ook deze editie mogen we rekenen op de steun van onze trouwe partners en crewleden.”, sluit Bierkens af.

21:28 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen, Miss | Tags: mr gay belgium, bram bierkens, raf van puymbroeck |  Facebook | |  Print |

21/09/2017

Gella Vandecaveye met bedrijfsleiders op klimaatexpeditie in Alaska

Ex-judoka Gella Vandecaveye keerde dinsdag terug van een expeditie naar Alaska, die ze met een vijftal bevriende bedrijfsleiders heeft ondernomen. Het team ging er de gevolgen van de klimaatopwarming vaststellen, een bezorgdheid die Vandecaveye met het 'Alaska Global Warming Project' onder de aandacht van het brede publiek wil brengen.

“Het leek wel een reportage van National Geografic” begint Vandecaveye het gesprek. “De expeditie was tweeledig. Enerzijds CEO’s en ondernemers uit hun comfortzone halen en op sleeptouw nemen. 10 dagen offline in de stilte en de imposante natuur werkt heilzaam. Terug naar de essentie, alles even loslaten en afstand nemen van de dagelijkse sleur en professionele ratrace zouden we meer moeten doen. Anderzijds de bewustwording van en confrontatie met de klimaatopwarming, gletsjers zien smelten, inkrimpen en afbrokkelen.”

“De teamleden hadden veel steun aan elkaar, hebben heel veel variatie voorgeschoteld gekregen en sommigen hebben hun grenzen verlegd. De Knik River en Knik Gletsjer badend in de herfstkleuren is een wondermooie, spectaculaire omgeving! Het waren de ideale omstandigheden rond vriestemperaturen voor een bushtrekking, om gletsjers te exploreren vanop het water, te kamparen op het ijs, en de confrontatie met beren, wolven en elanden te vermijden.” (lacht)

Gella Vandecaveye en de andere expeditieleden vatten de reis aan op 10 september. Onder de deelnemers Dell-manager Pascale Van Damme, Rik Vrancken van Apple-retailer Switch, Cindy Sanctorum van de Frituur De Bosrand NV, de “Beste Frituur van België”, Chocolademan Bob Busselen. De organisatie Climbing Managers onder leiding van expeditieleider Bjorn Vandewege heeft gedurende 6 maanden de expeditieleden minutieus voorbereid met workshops bushcamping, glacier walking, shooting en rafting.

De ploeg nam dinsdag een terugvlucht uit Anchorage via het IJslandse Reykjavik en landde op de luchthaven Schiphol in Nederland.

21:06 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: gella vandecaveye, alaska |  Facebook | |  Print |

16/09/2017

Foodbag is de eerste op-en-top Belgische 'kookbox'

Foodbag, kookbox, Eerste op-en-top Belgische ‘maaltijdbox’ 

VTM-kok en ‘healthy chef’ Sandra Bekari stelt ‘Sanabox’ samen

Kan je het ook niet opbrengen naar de winkel te hollen na een lange werkdag? Zin in een gezonde maaltijd, maar niet alle ingrediënten in huis? Na een drukke dag een gezonde en kwaliteitsvolle maaltijd op tafel toveren, is vaak geen evidentie. Foodboxen worden dan ook steeds populairder én er is keuze in overvloed. In tegenstelling tot vele andere maaltijdboxen, is Foodbag op-en-top Belgisch en zit de box vol seizoensgebonden producten van eigen bodem. De Foodbag-chefs weten als geen ander wat de Belg graag lust en ontwikkelen vanuit hun Gentse kookatelier Belgische gerechten met een eigenzinnige touch. De box wordt thuis geleverd op maandag en bevat ingrediënten en recepten om snel en makkelijk heerlijke gerechten te bereiden. Je kan wekelijks kiezen uit drie verschillende Foodbags, waaronder ook ééntje samengesteld door VTM-gezicht en chef Sandra Bekkari. Ook handig: Je hoéft helemaal geen langdurig abonnement te nemen als je dat niet wil, maar je kan gewoon per week bestellen.

Sinds 2014 levert de jonge Gentse onderneming Foodbag kookboxen aan huis. Hun focus ligt op gezonde, verse voeding en duurzaamheid. Je hoeft dus niet te piekeren over wat er ’s avonds op tafel komt of rushen in de supermarkt én je kan toch gezond en gevarieerd eten. Bovendien werkt Foodbag enkel met seizoensgebonden producten van eigen bodem. Een pluspunt!

Oprichter Stéphane Ronse: “Uit eigen ervaring weet ik maar al te goed hoe het gaat: laat thuiskomen van je werk, geen tijd om boodschappen te doen, niet de juiste ingrediënten in huis hebben of te weinig animo om er nog iets mee te doen. Toen kwam ik met het Foodbag-idee. Niet zomaar een maaltijdbox, maar een foodbox vol seizoensgebonden producten van eigen bodem, met Belgische en herkenbare smaken. Vanuit ons kookatelier in Gent werken onze chefs alle recepten en menu’s uit, waarbij veel aandacht gaat naar variatie in het smaakpatroon, de ingrediënten en de keukenbeleving.” 

Sandra Bekkari
Wekelijks kan je kiezen uit drie verschillende kookboxen. Of je nu gaat voor de ‘Original’, een menu met vier verrassende en wereldse gerechten, of het ‘Easy Dinner’, een kidsproof driedagenmenu voor wie snel een heerlijke maaltijd wil bereiden. Zo kook je volgende week met de Original Foodbag onder andere Kip gewikkeld in spek met een salade van broccoli, veenbessen en fetakaas. In de Foodbag met Easy Dinner zit dan weer alles voor een heerlijke ovenschotel van kabeljauw met mozzarella, courgette, kerstomaten en rijst.

Sandra Bekkari, voedingsdeskundige, auteur van de drie bestsellers ‘Nooit meer diëten’ én VTM-chef ontwikkelt wekelijks vier recepten voor de Sanabox oftewel de ‘super healthy box’. De methode is gebaseerd op een zevenstappenplan als leidraad voor een ‘gezond, slank en energiek leven’. Volgende week zit er bijvoorbeeld Witvis met kerstomaatjes, kappertjes en chermoula & Varkensmignonette met pastinaakpuree, gebakken champignons en tijm in de box.

Belgische gamba’s en topvlees van Dierendonck
In tegenstelling tot de meeste andere maaltijdboxen, werkt Foodbag samen met lokale producenten zoals pakweg de artisanale bakker Pain de Sebastien, bioboerderij De Volle Maan en kaasmaker Berloumi. Zélfs de gamba’s in de box zijn Belgisch. Er is ook een samenwerking met topslager Dierendonck.

Een abonnement is helemaal niet verplicht. Je kan bestellen wanneer je wil. Prijzen variëren tussen de 49,50 euro (Easy Dinner, 1 persoon) en 103 euro (Original, 5 personen) , afhankelijk van de soort Foodbag die je bestelt. Je kan je Foodbag ook uitbreiden met een kleine of grote fruitmand én een ‘Busy Day gerecht’, een kant-en-klare schotel van een traiteur voor jouw drukke dag in de week.

Meer informatie: http://www.foodbag.be/

11:35 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: foodbag, kookbox, sandra bekari |  Facebook | |  Print |

18/07/2017

Sterren doen mee aan nieuwe veiligheidsvideo British Airways

sterren.JPGEen groep beroemdheden, waaronder Gordon Ramsay, Rob Brydon, Sir Ian McKellen en Thandie Newton doen mee in de nieuwe veiligheidsvideo van British Airways die in september lanceert.

De nieuwe film bevat een aantal van de meest geliefde personages uit Groot-Brittannië en is gemaakt om klanten van British Airways te helpen bij het begrijpen van belangrijke veiligheidsboodschappen. Daarnaast hoopt het mensen te stimuleren om geld te doneren aan 'Flying Start', de wereldwijde partnership tussen British Airways en Comic Relief.

Een Director’s cut van de video is hier te zien: https://www.youtube.com/watch?time_continue=177&v=YCo...

21:46 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: british airways |  Facebook | |  Print |

05/07/2017

Bjorn Verhoeven wordt manager bij Isola Belgium

bjorn_verhoeven.JPGSola Belgium NV, maakt zijn slogan ‘Innovatie in isolatie’ ook waar in het managementteam. 

Na de zomervakantie zal het managementteam bij Isola Belgium NV (Tongeren/Kortrijk) uitgebreid worden met 2 sterke persoonlijkheden, en daar is BJORN VERHOEVEN (37) één van als CBO (Chief Brand Officer).

Als radiopresentator, coach en manager bij diverse mediabedrijven zoals Medialaan (Qmusic & JOE) en Mediahuis (TVL) wist hij 20 jaar lang zowel strategische en creatieve communicatie, als branding succesvol te implementeren. Waar vroeger een marketingmanager werd gezocht in het managementteam, opteert Isola Belgium NV innovatief voor een Chief Brand Officer. In deze nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor het imago, beleving en merkbelofte van Isola Belgium NV. Dit op diverse vlakken van zowel marketing (on- en offline), sales, personeel, design, public relations en klantenservice.

“20 jaar lang mocht ik al mijn steentje bijdragen aan de innovatie van het radiolandschap, met de opstart van de eerste commerciële radio’s voor Medialaan. Nu ga ik graag de uitdaging aan om deze communicatie-, management- en marketingkennis ook te gebruiken in de bouwsector die ook voor een enorme innovatie en ®evolutie staat. ISOLA Belgium is een referentie in België als het gaat om isolatie, heeft een schat aan experten en uitstekende producten aan boord en wil meer dan ooit een sterk merk zijn met een ongeëvenaarde klantenbeleving. Wij zullen in alles een stap verder gaan en niet alleen een woning of project isoleren, maar onze bouwers en verbouwers goed informeren, adviseren en hen een unieke beleving geven als ze in aanraking komen met ons. Een perfecte begeleiding op economisch, ecologisch en esthetisch vlak is wat we beloven. Samen zoeken naar de optimale totale besparing en het verminderen van de voetafdruk voor het milieu zijn essentieel!”

Uiteraard zal Bjorn naast zijn nieuwe job bij Isola Belgium ook nog actief blijven als DJ, presentator, radio en TV stem, VoiceOver in de media en de muziek, wat dan ook nog steeds zijn passie is, maar dan vooral in het weekend. Bjorn Verhoeven is wellicht dé allround dj van Vlaanderen en zal dat met veel plezier blijven :) Eender welk feest je ook voor ogen hebt, Bjorn Verhoeven zorgt voor mega ambiance!  

Referenties: Foute Party Flanders Expo, Q-Party’s, JOE fm Greatest Hits Party, Centrum Awards Roeselare, Radio Contact, TVL, Het Schlagerfestival Ethias Hasselt, Kanaal 2 Mega On Air Flanders Expo, Kanaal 2 Mega On Air Sportpaleis, Gulden Eifeesten Kruishoutem, Mennefeesten Ingelmunster, Personeelsfeesten Record Bank, Personeelsfeesten Vanreusel Snacks, OGH Varsenare, Awards Groot Menen, Albumvoorstellingen Universal Music Belgium, JOE fm Greatest Hits Party’s, Legendary 90’s, De Nacht van Exclusief Relaunch Party, De Nacht van Exclusief #DNVE, Eskimofabriek Gent, Personeelsfeest Sint-Trudo Ziekenhuis, Vostertfeesten Bree, …

21:51 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen | Tags: bjorn verhoeven, isola belgium |  Facebook | |  Print |

02/07/2017

Romeo’s verkopen op vier maanden meer dan een half miljoen Romeo’s Frikandel XXL’en

roland_hermans.JPGZe wonnen een MIA, Radio 2 Zomerhit, enkele anne-awards en ze hebben tegen hun muur een paar gouden platen hangen, maar een officiële onderscheiding voor de verkoop van meer dan 500.000 ‘Romeo’s Frikandel XXL’ curryworsten, dat hadden ze nog niet. “Ongelofelijk. We hebben hem voorgesteld op de vooravond van Valentijn en begin maart lagen er 300.000 ‘Romeo’s Frikandel XXL’en in een paar duizend frituren in België. De voorbije vier maanden hebben de mensen massaal onze 35 centimeter gekruide worst ontdekt en ondertussen zijn er al meer dan 500.000 verkocht en still counting”, zegt Romeo Chris Van Tongelen. “Als je even rekent, dan hebben De Romeo’s een worst gedraaid van bijna 200 km lang, goed voor de lengte van 2000 voetbalvelden. Indrukwekkend als je er een moment stil bij staat”, zegt Davy Gilles.

Ambitieus

Ook bij vleesproducent Vanreusel, die 'De Romeo’s Frikandel XXL' produceert en verdeelt, zijn ze positief verrast. “Toen onze vertegenwoordigers ‘De Romeo’s Frikandel XXL’ gingen voorstellen bij onze frituristen, wisten we dat het goed zat. De reacties waren onmiddellijk positief en resulteerden in een uitlevering van 300.000 frikandellen in België. Dat gegeven was opzienbarend, maar dat we vier maanden later meer dan 500.000 stuks zouden verkocht hebben, dat overtreft onze stoutste dromen. We kunnen inderdaad spreken van een mega succes én daarom blijven we hem produceren, uitleveren en aanbieden aan de consument via de frituren”, zegt gedelegeerd bestuurder Bart Vanreusel.

“’De Romeo’s hebben de grootste en de langste”, niet alleen in Vlaanderen, maar ook in Wallonië wordt 'De Romeo’s Frikandel XXL’ verdeeld en ik hoor dat ze bij Vanreusel overwegen om hem ook te gaan exporteren naar de buurlanden”, zegt Gunther Levi. Bart Vanreusel: “Klopt. We krijgen signalen uit Nederland en Duitsland dat ze geïnteresseerd zijn in ‘De Romeo’s Frikandel XXL’. De gekruide, licht pikante vleessnack van De Romeo’s van 35 centimeter, heeft er nu al fans. Hij is er voorlopig officieel nog niet, maar we denken er wel over na. Momenteel focussen we nog volop op België, waar de promotie voor ‘De Romeo’s Frikandel XXL’ de komende maanden mét De Romeo’s wordt doorgetrokken.”

Foto: Roland Hermans

15:28 Gepost door www.showbizzkanaal.be in Algemeen, Muziek | Tags: romeo’s frikandel xxl, de romeo's |  Facebook | |  Print |

1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende